ردا صنعت
تاور کرین زوملاین

معرفی انواع تاور کرین زوملاین و بررسی‌ کاربردهای آن‌ها

  • مقدمه

    باتوجه‌به پیشرفت صنعت و تکنولوژی ابزارآلات مورداستفاده در این صنایع نیز به‌شدت پیشرفته و مدرن شده‌اند. در این زمینه می‌توانیم به انواع تاور کرین زوملاین‌ها اشاره کنیم که به‌شدت مورداستفاده قرار گرفته و از جمله مهم‌ترین جرثقیل‌های برجی محسوب می‌شوند. ما در این مقاله به تفصیل به معرفی تاور کرین زوملاین (zoomloin) خواهیم پرداخت‌. اگر در کسب‌وکار و مشاغل خود به این قبیل از جرثقیل‌ها نیاز دارید، حتماً مطالعه این مطلب را فراموش نکرده و با ما همراه باشید.

    تاورکرین زوملاین ساختمانی در ظرفیت های کمتر از 2 تن،  تاورکرین زوملاین ۲ تن ،۳ تاورکرین زوملاین 4  تن ،۵ تاورکرین زوملاین  تن  ، تاورکرین زوملاین  ۶ تن  ، تاورکرین زوملاین   ۸ تن  ،  تاورکرین زوملاین  ۱۰ تن  ، تاورکرین زوملاین  ۱۲ تن  ، تاورکرین زوملاین    ۱۶ تن ، تاورکرین زوملاین   ۲۰ تن  ، تاورکرین زوملاین   ۲۴ تن ، تاورکرین زوملاین   ۳۲تن  ، تاورکرین زوملاین   40 تن،  تاورکرین زوملاین   ۴۸ تن  ، تاورکرین زوملاین  ۵۰ تن  ، ۶۴ تاورکرین زوملاین   تن ، ۲۴۰ تن، تاورکرین زوملاین  360 تن ، تاورکرین زوملاین   500 تن و ….  تولید می‌شوند. 

     

    تاور کرین زوملاین
    راهنمای خرید و اجاره تاور کرین مدل زوم‌ لاین در تهران

    معرفی شرکت زوملاین و تاریخچه آن

    شرکت علمی و فناوری صنایع سنگین زوملاین در سال ۱۹۹۲ میلادی در کشور چین راه‌اندازی شدهاست. این مجموعه در زمینه تولید و تجهیزات پیشرفته که مطابق با تکنولوژی مدرن در حوزه صنایع مختلف هستند، فعالیت دارد و ماشین‌آلات صنایع مهندسی و کشاورزی را تولید می‌کند. به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که هم اکنون شرکت زوملاین بیشتر از ۲۰ سال نوآوری و توسعه داشته و دارای ۱۰ گروه مجزا و ۵۶ خط تولید است.

    این شرکت تاکنون موفق به تولید نزدیک به ۶۰۰ محصول در زمینه صنایع مختلف شدهاست. از جمله این محصولات جرثقیل‌های ساختمانی، ماشین‌آلات بتنی، زمینی، ماشین‌آلات مخصوص کار هوایی و ارتفاعات، ساخت پی‌، ملات خشک و همچنین وسایل نقلیه صنعتی را می‌توان نام برد. تاور کرین زوملاین (zoomloin) نیز از جمله مهم‌ترین محصولات این شرکت چینیست که قیمت نسبتاً سنگینی دارد.

    استفاده از تاور کرین مدل زوملاین در سراسر جهان

    جالب است بدانید که استفاده از انواع تاور کرین زوملاین‌ها محدود به ایران و کشور چین نبوده و این شرکت دارای پایگاه‌های تولید در سراسر جهان بوده است. بیشتر از ۱۰۰ کشور و منطقه در سطح جهان را تحت پوشش قرار داده و حمایت می‌کند.

    این شرکت باتوجه‌به ابتکاراتی که در ساخت ماشین‌آلات جاده‌ای و ساخت‌وسازی داشته است، داری فروش محصول بالایی است و محبوبیت ویژه‌ای در سراسر جهان دارد. شرکت زوملاین در نزدیک به ۲۰ کشور در آسیای شرقی، آسیای جنوب شرقی، اروپا، ایتالیا، آلمان، هند و سایر کشور‌های دیگر دارای شعبه و تابعه است.

    استفاده از تاور کرین در صنایع مختلف و حمل بار

    بررسی ایمنی تاور کرین زوملاین (zoomlion)

    به‌جرئت می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم.که کلیه تاور کرین‌های ساختهشدهتوسط شرکت زوملاین از درجه ایمنی فونداسیون ساخت‌وساز بالا برخوردار بودهاست. این دسته از جرثقیل‌ها به‌صورت کاملاً ارگونومیک و متناسب با بدن انسان طراحی شده‌اند.

    مدیران شرکت زوملاین به‌عنوان رهبر صنعت ماشین‌آلات ساخت‌وساز تأکید ویژه‌ای بر ایمنی این قبیل از اتومبیل‌ها و جرثقیل‌ها داشته و همواره ایمنی یکی از مهم‌ترین شعارهای این شرکت بوده و هست؛ بنابراین زمانی که از تاور کرین‌های برند زوملاین استفاده می‌کنید از بابت ایمنی هیچ‌گونه جای نگرانی نخواهد داشت. در ادامه انواع تاور کرین‌های زوملاین را برایتان معرفی می‌کنیم.

    معرفی انواع تاور کرین زوملاین

    همان‌طور که قبلاً اشارهکردیم شرکت چینی زوملاین تا کنون موفق به ساخت انواع جرثقیل‌های برجی شدهاست. موارد زیر از جمله مهم‌ترین تاور کرین‌های زوملاین هستند.

    جرثقیل‌های Luffing v jib

    به این مدل از جرثقیل‌های تاور کرین زوملاین معمولاً جرثقیل لنگری نیز گفتهمی‌شود. این تاور کرین‌ها کنفلش بسیار کوتاهی دارند.و این باعث می‌شود که شعاع کمتری داشته‌باشند و ازاین‌قبیل جرثقیل‌ها در مکان‌های کوچک و محیط‌هایی که هم‌ زمان چند نوع جرثقیل در حال کار و فعالیت است استفاده می‌کنند.

    جرثقیل‌های Flat-top

    به این مدل از جرثقیل‌های زوملاین، جرثقیل بالا سطح نیز گفته می‌شود که معمولاً دارای یک سر به‌صورت کاملاً جمع‌وجور و مسطح هستند.که شباهت بسیار زیادی به کله قند دارند. ازاین‌قبیل از تاور کرین زوملاین معمولاً برای پروژه‌هایی که محدودیت ارتفاع دارند استفاده‌می‌کنند. از جذابیت‌های این تاور کرین‌ها این است که می‌توان آن را قبل از نصب تا لبه تاور کرین به‌صورت کامل مونتاژ کرد و سپس مراحل نصب انجام داد.

    البته لازم به ذکر است که تاور کرین مدل زوملاین‌ انواع مختلفی دارند که تاورکرین های 3 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 ، 16 ، 20 و 25 تن از جمله مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند‌.

    فروشگاه اینترنتی ردا صنعت
    ایمنی بالای جرثقیل‌های برجی تاور کرین برند زوملاین

    بررسی قیمت تاور کرین زوملاین

    باتوجه‌به افزایش قیمت دلار کلیه محصولات صنعتی که مرتبط به صنایع مختلف و ساخت‌وساز هستند نیز افزایش قیمت داشته‌اند و بدون شک این مسئله بر قیمت تاور کرین زوملاین نیز اثرگذار است. در این زمینه باید بگوییم که قیمت کوچک‌ترین جرثقیل‌های برجی به‌صورت حداقل ممکن از ۳۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

    جالب است بدانید که این هزینه تا چندین میلیارد افزایش می‌یابد. معمولاً به دلیل قیمت بالا افراد برای ساخت‌وساز این قبیل از جرثقیل‌های برجی را کرایه می‌کنند. در ادامه عوامل مؤثر بر قیمت این قبیل از تاور کرین‌ها را بررسی می‌کنیم. همراه ما باشید.

    بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت تاور کرین مدل زوملاین

    موارد زیر از جمله مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر افزایش قیمت اجاره و خرید انواع تاور کرین است. این موارد عبارت‌اند از:

    • دستکاری مدل‌های مشابه و ارتقا دستگاه و توسعه امکانات آن تاثیر بسزایی بر قیمت دارد.
    • حمل‌ونقل و جابه‌جایی دستگاه برای مناطق مختلف نیز جزء عوامل مؤثر بر قیمت است.
    • نصب و راه‌اندازی و بیمه تاور نیز هزینه‌بردار بوده و مؤثر در افزایش قیمت است.
    • کیفیت دستگاه و فرسودی و اصحکاک نیز به روی قیمت خرید و اجاره دستگاه اثرگذار است.
    فروشگاه اینترنتی ردا صنعت
    استفاده از انواع تاور کرین مدل زوملاین برای ساخت برج‌های مرتفع

    جمع بندی و سخن پایانی

    در این مقاله به بررسی جرثقیل تاور کرین زوملاین پرداختیم. و اطلاعات مفید در زمینه این قبیل جرثقیل‌های برجی و شرکت سازنده آن‌ها ارائه دادیم. چنانچه تمایل به اجاره و یا خرید قطعات این قبیل از جرثقیل‌های برجی داشته باشید، حال با آگاهی کامل در این زمینه می‌توانید اقدام کرده و کلیه جوانب ایمنی را رعایت فرمایید.

     

     

    خرید و فروش تاور کرینکاتالوگ انواع تاور کرین پتناجاره تاور کرینفونداسیون تاور کریناورهال تاور کریناینورتر کردن تاور کریننصب و پیاده‌سازی تاور کرینقطعات تاور کرینایمنی تاور کرینانتخاب تاور کرینتاور کرینتاریخچه تاور کریناجزای تاور کرینتاورکرینتاورکرین و صنعت ساختمان‌سازی تاور کرین پتن

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    9 دیدگاه دربارهٔ «معرفی انواع تاور کرین زوملاین و بررسی‌ کاربردهای آن‌ها»

    1. بازتاب: تاور کرین لیبهر - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    2. بازتاب: خرید و فروش تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    3. بازتاب: تاور کرین پتن - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    4. بازتاب: تاورکرین و صنعت ساختمان‌سازی - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    5. بازتاب: اجاره تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    6. بازتاب: کاتالوگ انواع تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    7. بازتاب: تاور کرین چیست؟ - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    8. بازتاب: تاور کرین فولاد خوزستان - تاور کرین اهواز - ردا صنعت

    9. بازتاب: تاور کرین 8 تن - قیمت انواع تاورکرین 8 تن - ردا صنعت

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *