ردا صنعت
انتخاب تاور کرین

انتخاب تاور کرین

  • انتخاب تاور کرین، تاور کرین همان جرثقیل های ساختمانی هستند. که از جمله مهمترین و کاربردی ترین تجهیزات و ماشین آلات عمرانی می‌باشند. امروزه پروژه های عمرانی بزرگ و برج سازی وابسته به این نوع جرثقیل ها هستند. پروژه های بزرگ معمولاً برای بالا بردن سرعت کار خود از جرثقیل‌هایی استفاده می‌کنند. که علاوه بر توانایی حمل بارهای سنگین ارتفاعات بلند را نیز پوشش بدهد.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    انتخاب تاور کرین

    این نوع جرثقیل ها اکثراً برای جابجایی مصالح و تجهیزات ساختمانی که سنگین تر هستند. و حمل آن ها از عهده انسان خارج است به کار برده می‌شوند. همانطور که می‌دانید امنیت در پروژه های ساختمانی و کارگاههای ساخت و ساز جزو اولین اولویت‌های پیمانکاران و معماران است. به همین دلیل واضح است که استفاده از تاور کرین با کیفیت و ایمن یکی از مهم‌ترین اصول کار می‌باشد‌.

    مهمترین اصلی که می‌تواند منجر به انتخاب یک تاور کرین با کیفیت شود.، داشتن اطلاعات کافی از ظرفیت و محدودیت‌های این تجهیزات است. باید هدف و معیار اصلی انتخاب یک جرثقیل را کیفیت و امنیت آن قرار داد. چرا که در صورت خراب شدن چنین تجهیزاتی هزینه‌های تعمیر. و راه اندازی مجدد در کنار خسارت ناشی از تعطیل شدن پروژه می‌‌تواند بسیار زیانبار باشد‌. علاوه بر آنکه در صورت ایمن نبودن تجهیزات ساختمانی امکان وقوع حادثه برای کارگران بالا می‌رود. و می‌تواند باعث خسارت های جانی هم بشود. اگر از یک مجموعه معتبر ماشین آلات ساختمانی و جرثقیلهای تاور کرین را خریداری کنید. می‌‌توانید از کیفیت قطعات آن اطمینان کامل داشته باشید.

    انتخاب تاور کرین

     

    مزیت تاور کرین ها

    تاورکرین های بزرگ علاوه بر استفاده در پروژه های ساختمانی در مناطق دیگری نیز کاربرد دارند. برای مثال  برای بارگیری کانتینر‌ها و کشتی های بزرگ باربری یا برای حمل بار در فرودگاه ها هم از این نوع جرثقیل ها استفاده می‌شود. تاورکرین های کوچکتر در کارگاه‌های صنعتی و کارخانه ها نیز به کار گرفته می‌شوند به همین دلیل است که مشتریان این تجهیزات در زمینه‌های مختلف فعال هستند. همچنین برای مونتاژ سازه‌های بزرگ تر نیز می‌‌توان از تاور کرین ها استفاده کرد.

    از جمله مهمترین مزیت‌های تاور کرین ها سرعت عمل زیاد آنها است. یعنی این جرثقیل ها می‌‌توانند به آسانی و با سرعتی بالا هر محموله ای را به وسیله بازوهای بلند خود به نقطه ای دیگر انتقال دهند. این جرثقیل ها می توانند. بارها را در جهت‌های دورانی و پایین و بالا عقب و جلو حرکت دهند‌. دیگر مزیت مهم تاورکرین ها این است که می‌توانند. همزمان با رشد پروژه و مطابق با نیاز های مختلف کاربران، به سمت جلو و عقب حرکت کنند. و متناسب با ارتفاع سازه، طول جرثقیل تغییر می‌کند‌.

    تفاوت تاور کرین و جرثقیل

    تاورکرین نوعی جرثقیل است، که به صورت ثابت در یک مکان نصب می‌شود.، چرثقیل ها معمولا بر روی کامیون نصب می‌شوند که به راحتی جابجا می‌شوند این نوع چرثقیل‌ها Mobile Crane گفته می‌شود. 

    تاورکرین تاحدود زیادی محدودیت ارتفاعی ندارند.، چرثقیل‌ها با دکل تلسکوپی محدودیت ارتفاعی دارند. که این موضوع در ساخت‌سازه های بلند بسیار حائز اهمیت است. 

    منبع تغذیه تاور کرین‌ها برق می‌باشد که با استفاده از دیزل ژنراتور و یا شبکه برق سراسری تامین می‌شود، در چرثقیل‌های متحرک انرژی مورد نیاز با استفاده از موتور داخلی خودشان با سوخت فسیلی تامین می‌شود. 

     

    تاور کرین K3-59 پتن

     

    محدودیت ها و توانایی های تاورکرین

    بسیار لازم است که محدودیت های کاری و عملیاتی تاور کرین‌ را بشناسید و مطابق با این محدودیت ها نقشه پروژه و برنامه کاری را بچینید.

    باید دقت کرد که ارتفاع ساختمان و سرعت بالا بردن بار با هم تناسب داشته باشد. محل و روش نصب پایه های جرثقیل نیز هم از نظر امنیت کاربران و کارگران و هم محافظت از دستگاه بسیار اهمیت دارد. اگر از چند جرثقیل در محیط پروژه و کارگاه عملیاتی استفاده می‌کنید باید به محدوده مجاز و ارتفاع هر کدام از این جرثقیل ها توجه کنید تا ماشین های مختلف با هم برخورد نداشته باشند. مهمترین راز انتخاب تجهیزات صنعتی تناسب توانایی این ماشین ها با حجم کاری تعریف شده برای پروژه است. شما نمی‌توانید از یک جرثقیل کوچک با توانایی باربرداری پایین برای کارهای سنگین استفاده کنید بلکه باید جرثقیلی بزرگتر با ظرفیت باربرداری بیشتر برای همچنین پروژه‌ای بهره مند شوید.

     خرید تاورکرین

    مانند هر زمینه تخصصی دیگری انتخاب و راه اندازی تجهیزاتی مانند جرثقیل و تاورکرین نیازمند استفاده از راهنمایی های یک کارشناس دارد. مراکز مختلفی در زمینه فروش و اجاره این جرثقیل ها فعال هستند شما می‌توانید با تحقیق و بررسی قابل اطمینان ترین مشاور را پیدا کنید و پس از ارائه نظرات و انتظارات خود از ایشان بخواهید که در زمینه انتخاب جرثقیل متناسب با پروژه شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند. باید مشاور خود را در جریان تمام محدودیت ها و موقعیت های سایت عمرانی خود قرار دهید تا ایشان با آگاهی کامل شما را راهنمایی کنند.

    چرا رداصنعت؟

    شرکت فنی مهندسی ردا صنعت با بهره گیری از مهندسان و متخصصین باتجربه در حوزه ماشین آلات صنغتی و ساختمانی در راستای رسالت خود به صورت کاملا رایگان در کنار کارفرمایان و پیمانکاران محترم می‌باشد.

    بخش فنی و مهندسی ماشین آلات شرکت ردا صنعت به عنوان بزرگترین فروشنده ماشین آلات صنعتی و ساختمانی افتخار دارد در زمینه تاور کرین و آسانسور کارگاهی به کارفرمایان و پیمانکاران محترم همکاری داشته باشد. فعالیت‌های شرکت ردا صنعت در حوزه تاور کرین و آسانسور کارگاهی شامل موارد ذیل می‌باشد. 

    1. مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین مکان جهت نصب تاورکرین و اسانسور کارگاهی
    2. مشاوره کاملا رایگان جهت انتخاب مناسب ترین تاورکرین، چرثقیل و آسانسور کارگاهی
    3. خرید و فروش انواع تاور کرین، چرثقیل و آسانسور کارگاهی
    4. اجاره انواع تاور کرین و آسانسور کارگاهی

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    تاور کرینخرید و فروش تاور کرینتاورکرین و صنعت ساختمان‌سازیکاتالوگ انواع تاور کرین پتناجاره تاور کرین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    9 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب تاور کرین»

    1. بازتاب: نقشه فونداسیون تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | اجرای نقشه تاورکرین

    2. بازتاب: تاور کرین زوملاین | ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    3. بازتاب: تاورکرین و صنعت ساختمان‌سازی - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    4. بازتاب: اجزای تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    5. بازتاب: اجاره تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    6. بازتاب: خرید و فروش تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    7. بازتاب: کاتالوگ انواع تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    8. بازتاب: تاور کرین فولاد خوزستان - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    9. بازتاب: جرثقیل سقفی - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | خرید جرثقیل سقفی| جرثقیل سقفی

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader