تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندر عباس و هرمزگان

تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس

  • بندرعباس را می‌توان قلب تپنده اقتصادی کشور دانست. این شهر از استان هرمزگان با داشتن بنادر مختلفی همچون بندر شهید رجایی، منبع ورود بسیاری از کالاها به کشور است. افزایش میزان ساخت‌وساز پروژه‌های بسیار مهم صنعتی موجب شده تا کاربرد تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس از اهمیت بیشتری برخوردار شود.   خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    در این مقاله قصد داریم شما را با این دو محصول بسیار جذاب آشنا کنیم. شناخت مواردی همچون مدل‌های مختلف تاور کرین، انواع آسانسور کارگاهی، مهم‌ترین کاربردهای چنین محصولاتی و… می‌تواند به شما در زمینه انتخاب بهترین گزینه کمک کند. با ما همراه باشید.     خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی.

    تاورکرین‌ها برای تسریع روند ساخت‌وساز ضروری هستند    خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی
    تاورکرین‌ها برای تسریع روند ساخت‌وساز ضروری هستند

    تاور کرین چیست؟ 

    جرثقیل‌های برجی یا تاور کرین (tower crane) به شرکت‌های ساخت اجازه می‌دهد تا سریع‌تر و کارآمدتر نسب به ساخت بنای مدنظر اقدام کنند. این جرثقیل‌های سنگین برای انجام سخت‌ترین کارها و انتقال قطعات ساختمانی ضروری هستند. بدون استفاده از چنین ابزاری، کلیه روند ساخت‌وساز متوقف خواهد شد. اگر جرثقیل‌های برجی ساخته نمی‌شدند، فرایند ساخت بناهای بزرگ به‌شدت کند می‌شد.    خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی.

    بدون تاور کرین‌ها دیگر از آسمان‌خراش‌های باشکوه در شهرهای مدرن خبری نبود. جرثقیل برجی یکی از لوازم اصلی ساخت‌وساز در سراسر جهان است و در مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسد. تاور کرین‌ها برای بلندکردن فولاد، بتن و سایر مواد سنگین مفید هستند. جرثقیل‌های برجی بهترین انتخاب برای تسریع روند کلی ساخت‌وساز خواهند بود. در ادامه بحث تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس،‌ به مهم‌ترین مدل‌های تاور کرین اشاره خواهیم کرد.

    تاور کرین‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می شوند    خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی
    تاور کرین‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می شوند

    مهم‌ترین مدل‌های تاور کرین

    در این بخش از مطلب تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس قصد داریم به مهم‌ترین مدل‌های تاور کرین اشاره کنیم. هریک از این مدل‌ها برای یک نیاز خاص طراحی شده‌اند و کاربران باید بر اساس نیاز خود نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنند. همان‌طور که می‌دانید بهترین راه برای انتخاب یک تاور کرین مناسب، مشاوره با متخصصان مجرب در این زمینه است.

    • جرثقیل برجی سرچکشی

    جرثقیل سرچکشی دارای یک بازوی ثابت و افقی است و در انتهای این بازو یک قلاب بسیار بزرگ قرار می­گیرد. ‌ همه ما احتمالاً این نوع تاور کرین را در مناطق مختلف شهر مشاهده کرده‌ایم. ابعاد بسیار بزرگ، مهم‌ترین مشخصه این نوع جرثقیل است. تاور کرین‌های سرچکشی در شرایطی که جرثقیل‌های متعددی در یک فضای ساخت‌وساز نیاز باشد، مورداستفاده قرار می­گیرند.

    • جرثقیل جیب لوفینگ

    در این نوع جرثقیل که اغلب به آن لوفر نیز می‌گویند، تنها از یک بازو استفاده شده است. این نوع جرثقیل بیشتر در مواقعی استفاده می­شود که محل مناسبی برای نصب جرثقیل‌های بزرگ‌تر وجود نداشته باشد. در این نوع تاور کرین، بازوی جرثقیل در زمانی که از آن استفاده نشود، در زاویه بوم بالاتری تنظیم خواهد شد.

    این عمل میزان خطرات ناشی از ضربات ناخودآگاه یا کنترل نادرست توسط اپراتور جرثقیل را به‌شدت کم می­کند. اگرچه نصب این نوع جرثقیل نسبت به مدل‌های دیگر تاور کرین کمی بیشتر طول می‌کشد، اما به دلیل قابلیت‌های بسیار مناسب، استفاده از آن در سال‌های اخیر رایج شده است. بحث بعدی ما در زمینه تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس، به جرثقیل خود نصب اختصاص دارد.

    • جرثقیل خود نصب

    جرثقیل خود نصب یا Self-Erecting Crane یک نوع جرثقیل برجی کوچک است که می‌توان آن را بدون نیاز به جرثقیل کمکی در محل مدنظر نصب کرد. این نوع جرثقیل دکل خود را گسترش می‌دهد و سپس بازوی خود را از طریق سیلندرهای هیدرولیکی (که دائماً به تاور کرین متصل هستند) باز می‌کند. این جرثقیل‌ها را نمی‌توان به سازه متصل کرد و ارتفاع قلاب‌های آن‌ها بسیار محدود است، اما برای پروژه‌های کم‌هزینه و کوچک بهترین گزینه است.

    تصویری از یک مدل جرثقیل خود نصب یا self erecting crane    خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی
    تصویری از یک مدل جرثقیل خود نصب یا self erecting crane

    شناخت کلی آسانسورهای کارگاهی

    امروزه استفاده از آسانسورهای کارگاهی برای حمل‌ونقل قطعات مختلف از بیرون به درون ساختمان بسیار رایج شده است. آسانسورهای کارگاهی دارای ابعاد و مدل‌های مختلف هستند و کاربران می‌توانند باتوجه‌به نیاز خود نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنند. هزینه کم و نصب سریع، موجب شده تا این آسانسورها به انتخاب اول شرکت‌های ساخت‌وساز تبدیل شوند.

    آسانسورهای کششی را می‌توان مهم‌ترین مدل از آسانسورهای کارگاهی دانست. کیفیت بسیار مناسب این آسانسورها بهترین دلیل برای استفاده کردن از آن‌ها است. با کمک این آسانسورهای کششی می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد و تنها با یک اپراتور، کلیه مواد ساختمانی مدنظر خود را به طبقه دلخواه انتقال دهید. در ادامه مقاله تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس، به بررسی مهم‌ترین کاربردهای آسانسور کارگاهی می‌پردازیم.

    مهم‌ترین کاربردهای آسانسور کارگاهی کدامند؟ 

    شاید مهم‌ترین کاربرد آسانسور کارگاهی، کمک به تسریع روند ساخت بنا باشد. ویژگی‌های کلی آسانسورهای کارگاهی موجب شده تا بتوان در هر شرایط آب‌وهوایی از آن‌ها استفاده کرد. روش بارگیری در این آسانسورها به‌راحتی هرچه‌تمام‌تر صورت می‌گیرد و نیاز نیست تا نیروی انسانی متخصص وارد عمل شود.

    آسانسورهای کارگاهی را می‌توان باتوجه‌به نیاز کاربر تغییر داد. کاربر می‌تواند ابعاد مناسب برای نصب آسانسور را در اختیار شرکت عرضه‌کننده قرار دهد و پس از تولید، آسانسور کارگاهی در محل مدنظر نصب شود. پیش از انتخاب هر نوع محصولی ازاین‌دست، باید تمام نیازهای کاربر به‌دقت شناخته شود. استفاده از مشاوران مجرب در زمینه انتخاب آسانسور کارگاهی می‌تواند کمک زیادی برای انجام این کار باشد.   خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی.

    آسانسورهای کارگاهی همانند تاورکرین‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند1    خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی
    آسانسورهای کارگاهی همانند تاورکرین‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند

    سخن پایانی

    همان‌طور که مشاهده کردید امروزه استفاده از تاور کرین و آسانسور کارگاهی برای ساخت پروژه‌های مختلف ساختمانی ضروری است. تفاوتی ندارد که پروژه مدنظر مسکونی باشد یا تجاری، این دو محصول می‌تواند روند کلی ساخت و بهره‌برداری را به‌شدت تسریع کند.    خرید، فروش، اجاره، تعمیرات، اورهال، مونتاژ و دمونتاژ تاور کرین و آسانسور کارگاهی بندرعباس (هرمزگان)، قیمت تاورکرین و آسانسورکارگاهی.

    مهم‌ترین نکته پیش از انتخاب محصول، توجه به نیازهای کاربر است. بی‌کیفیت بودن چنین محصولاتی موجب هدررفت وقت و هزینه شما خواهد شد. توصیه اصلی این است که برای تهیه چنین ابزارآلاتی حتماً شرکت‌های معتبر تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس را مدنظر خود قرار دهید تا از وقوع مشکلات در حین ساخت‌وساز جلوگیری به عمل آید.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    ردا سازه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «تاور کرین و آسانسور کارگاهی در بندرعباس»

    1. بازتاب: واردات آسانسور کارگاهی - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    2. سلاوم وقت بخیر
      چه طوری میشه تو این. زمینه سرمایه گذاری کرد
      یعنی میشه تو بندرعباس یا دیگرشهرهای بزرگ تاپرکرین خرید بعد اجاره داد؟

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader