ردا صنعت
قیمت تاور کرین

تاور کرین

  • تاور کرین، در صنعت و یا امور تخصصی، استفاده از تجهیزات خاص، کمک شایانی برای پیشبرد سریع تر و راحت تر این امور کرده است. این امر در صنعت ساختمان نیز صادق است و تجهیزات پیشرفته باعث رشد سریع این صنعت می شود. تاورکرین از جمله تجهیزات بسیار مهم در این صنعت است که با آن آشنا می شویم.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    تاور کرین چیست؟

    بیشتر افراد حتی اگر در یک صنعت فعالیت هم نکرده باشند، با بعضی از تجهیزاتی که در این صنایع استفاده می شوند کمی آشنایی دارند. در صنعت ساختمان سازی از تجهیزات و ابزارآلات بسیار بزرگ و مدرنی برای افزایش سرعت ساخت و ساز استفاده می شود. بعضی از این تجهیزات در امورات بسیار تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند. اما بعضی دیگر در هر پروژه ای قابل مشاهده بوده و برای ساخت هر سازه بلند مرتبه ای به آن نیاز است.

    تاورکرین ها از جمله تجهیزاتی هستند که در بیشتر پروژه های با سازه های بلند نصب و از آنها جهت جابجای مصالح یا لوازم سنگین در این سازه ها استفاده می شود. این وسیله نوعی جرثقیل با طراحی خاص است که به دلیل همین طراحی، قادر به حمل تجهیزات و مصالح بسیار سنگین تا ارتفاع بسیار زیاد می باشد.

    تاورکرین پنن
    تاورکرین پنن

     

    چگونگی کار با تاور کرین

    به دلیل شکل خاص تاورکرین این وسیله به نام جرثقیل برجی در ساختمان سازی شناخته می شود. قابلیت حمل تجهیزات سنگین در سه محور مختلف از مهمترین ویژگی های آن است. تاورکرین‌ها می تواند اجسام را تا ارتفاع مورد نظر جابجا می‌کنند و همچنین توانایی حرکت 360 درجه‌ای را دارد. این وسیله در زمان ساخت سازه در محل مناسب نصب و در پایه ها بتن ریزی می شود. این کار کمک می کند تا در زمان حمل و نقل بار تا ارتفاع زیاد دچار حرکت نشده و خطری برای افراد ایجاد ننماید.

    قیمت تاور کرین
    قیمت تاور کرین

     

    قسمت های مهم در تاورکرین

    شکل خاص این محصول باعث می شود تا در زمان ساخت پروژه های ساختمانی نگاه هر فرد به سمت آن متمایل شود. این وسیله از سه قسمت کلی تشکیل شده است که کارایی آن را سبب می شود. یک قسمت اصلی در تاورکرین که به آن قسمت مرکزی گفته می شود بیشترین عملکرد را در جرثقیل دارد و به نام پایه (بدنه تاور کرین قسمت اصلی و تعیین کننده ارتفاع تاور می‌باشد) شناخته می شود.

    قسمت بازویی (فلش ) که به صورت عمود بر روی قسمت پایه قرار می گیرد. این قسمت نیز وظیفه حمل بارهای سنگین را بر عهده دارد. اما قسمت سوم این مجموعه محلی برای قرار گرفتن بلوک های سیمانی، کن فلش است. این بلوک ها در قسمت بازویی در محل مناسب خود قرار می گیرند. نصب دقیق بلوک ها مانع از حرکت آن ها در زمان حمل شده و از بروز خطر جلوگیری می نماید. بلوک های سیمانی عمل تعادل را در این وسیله بر عهده دارند.

    اجاره تاور کرین
    اجاره تاور کرین

    نحوه عملکرد تاور کرین

    عملکرد تاور کرین بسیار مهم بوده و باید متوجه بود که در زمان استفاده از این تجهیزات به تمامی موارد مهم در زمان استفاده آن توجه شود. ایجاد تعادل در زمان نصب تاور کرین از مهمترین نکاتی است که باعث می شود تا کارایی این تجهیزات افزایش یابد. برای نصب تاورکرین بهتر است قطعه نگهدارنده در بتن دفن شود که این موضوع باعث ایجاد تعادل بیشتر تاور کرین شود.

    بیشتر تاور کرین ها به کمربندهایی برای ممانعت از سقوط مجهز هستند. این قسمت نیز به کمربند تعادلی شناخته می شود و عملکرد بسیار مهمی را در این وسیله بر عهده دارد. دو بازویی عمودی در قسمت بالایی جرثقیل نیز هماهنگ با یکدیگر عمل تعادل را بر آن برعهده دارند و مانع از سقوط جرثقیل در زمان حمل بار می شوند. انجام نصب و راه اندازی جرثقیل برجی تنها تحت نظارت و توسط مهندسین ناظر ساختمان انجام می شود و باید حتما مراحل نصب و راه اندازی توسط این شخص تایید شود.

    تاور کرین
    تاور کرین

     

    انواع تاورکرین

    برای ساخت هر نوع پروژه به یکی از انواع این جرثقیل ها نیاز است. این دسته بندی ها بر سه اساس انجام می شود.

    –        ابعاد

    –        محل نصب و مدل نصب

    –        میزان شعاع چرخش مورد نیاز

    ابعاد در این نوع جرثقیل ها به دو نوع کوچک و بزرگ دسته بندی می شود بسته به نوع سازه و صنعت مورد نیاز از انواع ابعاد آن می توان استفاده نمود. اما نحوه نصب و مدل نصب در انتخاب تاور کرین تاثیر زیادی دارد. زیرا این نوع جرثقیل ها به دو دسته خود نصب شونده و یا کمک نصب شونده دسته بندی می شوند. هر کدام از این تاور کرین ها نیز دارای قابلیت های ویژه ای بوده که برای نوع خاصی از پروژه قابلیت استفاده دارند. اما شعاع حرکتی در بیشتر این جرثقیل ها 360 بوده و در سه محور مختلف قابلیت حرکت دارند. اما در شعاع حرکتی نیز در جرثقیل های برجی به سه نوع ثابت، متحرک و بالا رونده دسته بندی می شوند.

    جرثقیل برجی دارای عمر طولانی بوده و برای سال ها در صورت نگهداری درست قابلیت استفاده دارند. به دلیل بالا بودن قیمت تاور کرین تنها این تجهیزات را در پروژه ها بزرگ خریداری می نمایند. اما در پروژه های کوچک می توان از انواع اجاره ای آن ها نیز استفاده نمود. خرید یا اجاره این تجهیزات از افراد مطمئن و تامین قطعات آن توسط این افراد باعث کاهش هزینه های ساخت و ساز می شود.

     

    تاور کرین ردا صنعت

    بخش فنی و مهندسی ماشین آلات شرکت ردا صنعت به عنوان بزرگترین فروشنده ماشین آلات صنعتی و ساختمانی افتخار دارد در زمینه تاور کرین و آسانسور کارگاهی به کارفرمایان و پیمانکاران محترم همکاری داشته باشد. فعالیت‌های شرکت ردا صنعت در حوزه تاور کرین و آسانسور کارگاهی شامل موارد ذیل می‌باشد. 

    1. مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین مکان جهت نصب تاورکرین و اسانسور کارگاهی
    2. مشاوره کاملا رایگان جهت انتخاب مناسب ترین تاورکرین، چرثقیل و آسانسور کارگاهی
    3. خرید و فروش انواع تاور کرین، چرثقیل و آسانسور کارگاهی
    4. اجاره انواع تاور کرین و آسانسور کارگاهی

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    خرید و فروش تاور کرینتاورکرین و صنعت ساختمان‌سازیکاتالوگ انواع تاور کرین پتناجاره تاور کرین

      خرید و فروش تاور کرین 

    تاورکرین  اردبيل –   تاورکرین  اصلاندوز –   تاورکرین  آبي بيگلو –   تاورکرین  بيله سوار –   تاورکرین  پارس آباد –   تاورکرین  تازه كند –   تاورکرین  تازه كندانگوت –   تاورکرین  جعفرآباد –   تاورکرین  خلخال –   تاورکرین  رضي –   تاورکرین  سرعين –   تاورکرین  عنبران –   تاورکرین  فخرآباد –   تاورکرین  كلور –   تاورکرین  كوراييم –   تاورکرین  گرمي –   تاورکرین  گيوي –   تاورکرین  لاهرود –   تاورکرین  مرادلو –   تاورکرین  مشگين شهر –   تاورکرین  نمين –   تاورکرین  نير –   تاورکرین  هشتجين –   تاورکرین  هير –   تاورکرین  ابريشم –   تاورکرین  ابوزيدآباد –   تاورکرین  اردستان –   تاورکرین  اژيه –   تاورکرین  اصفهان –   تاورکرین  افوس –   تاورکرین  انارك –   تاورکرین  ايمانشهر –   تاورکرین  آران وبيدگل –   تاورکرین  بادرود –   تاورکرین  باغ بهادران –   تاورکرین  بافران –   تاورکرین  برزك –   تاورکرین  برف انبار –   تاورکرین  بوئين ومياندشت –   تاورکرین  بهاران شهر –   تاورکرین  بهارستان –   تاورکرین  پيربكران –   تاورکرین  تودشك –   تاورکرین  تيران –   تاورکرین  جندق –   تاورکرین  جوزدان –   تاورکرین  جوشقان وكامو –   تاورکرین  چادگان –   تاورکرین  چرمهين –   تاورکرین  چمگردان –   تاورکرین  حبيب آباد –   تاورکرین  حسن آباد –   تاورکرین  حنا –   تاورکرین  خالدآباد –   تاورکرین  خميني شهر –   تاورکرین  خوانسار 

    اجاره تاورکرین

     تاورکرین  خور –   تاورکرین  خوراسگان –   تاورکرین  خورزوق –   تاورکرین  داران –   تاورکرین  دامنه –   تاورکرین  درچه پياز –   تاورکرین  دستگرد –   تاورکرین  دولت آباد –   تاورکرین  دهاقان –   تاورکرین  دهق –   تاورکرین  ديزيچه –   تاورکرین  رزوه –   تاورکرین  رضوانشهر –   تاورکرین  زاينده رود –   تاورکرین  زرين شهر –   تاورکرین  زواره –   تاورکرین  زيباشهر –   تاورکرین  سده لنجان –   تاورکرین  سفيدشهر –   تاورکرین  سگزي –   تاورکرین  سميرم –   تاورکرین  شاپورآباد –   تاورکرین  شاهين شهر –   تاورکرین  شهرضا –   تاورکرین  طالخونچه –   تاورکرین  عسگران –   تاورکرین  علويچه –   تاورکرین  فرخي –   تاورکرین  فريدونشهر –   تاورکرین  فلاورجان –   تاورکرین  فولادشهر –   تاورکرین  قمصر –   تاورکرین  قهجاورستان –   تاورکرین  قهدريجان –   تاورکرین  كاشان –   تاورکرین  كركوند –   تاورکرین  كليشادوسودرجان –   تاورکرین  كمشچه –   تاورکرین  كمه –   تاورکرین  كوشك –   تاورکرین  كوهپايه –   تاورکرین  كهريزسنگ –   تاورکرین  گرگاب –   تاورکرین  گزبرخوار –   تاورکرین  گلپايگان –   تاورکرین  گلدشت –   تاورکرین  گلشن –   تاورکرین  گلشهر –   تاورکرین  گوگد –   تاورکرین  لاي بيد –   تاورکرین  مباركه –   تاورکرین  محمدآباد –   تاورکرین  مشكات –

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای

    20 دیدگاه دربارهٔ «تاور کرین»

    1. بازتاب: انتخاب تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان- خرید، فروش و اجاره تاورکرین

    2. بازتاب: آسانسور صنعتی - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان -قیمت آسانسور کارگاهی - اجاره ..

    3. بازتاب: تاورکرین و صنعت ساختمان‌سازی - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان |خرید تاورکرین

    4. بازتاب: تاور کرین لیبهر - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    5. بازتاب: کاتالوگ انواع تاور کرین پتن - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    6. بازتاب: خرید و فروش تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    7. بازتاب: اجاره تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    8. بازتاب: تاور کرین پتن - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    9. بازتاب: نقشه فونداسیون تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | اجرای نقشه تاورکرین

    10. بازتاب: تاور کرین زوملاین | ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    11. بازتاب: تاور کرین چیست؟ - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    12. بازتاب: اجزای تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    13. بازتاب: قطعات تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | قیمت خرید تاور کرین

    14. بازتاب: ایمنی تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | تامین ایمنی تاور کرین

    15. بازتاب: تاریخچه تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان - قیمت و اجاره تاور کرین

    16. بازتاب: نصب و پیاده‌سازی تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    17. بازتاب: تاور کرین فولاد خوزستان - تاور کرین اهواز - ردا صنعت

    18. بازتاب: تاور کرین 4 تن - خرید و فروش تاورکرین 4 تن - ردا صنعت

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader