ردا صنعت
تاور کرین لیبهر

تاور کرین لیبهر

  • تاور کرین‌ها ابزارهای کاربردی در ساخت‌وساز و بنای برج هستند. تاور کرین لیبهر از مارک‌های محبوب و خوش‌سابقه در زمینه تولید جرثقیل است که در این مطلب با تاریخچه و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

    تاور کرین لیبهر
    برج نظارت تاور کرین، محلی است که می‌توان به کمک آن نحوه حرکت فلش را زیر نظر گرفت.
    علت شهرت تاور کرین برند لیبهر در ایران چیست؟

    این محصول با ورود به بازار ایران، به سرعت محبوبیت بالایی کسب کرد. علت این محبوبیت مقاومت بسیار بالای محصولات شرکت لبیهر است که در سطح جهانی نیز از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. عمده کاربرد تاور کرین لیبهر در ایران جهت برج‌سازی است.

    اما این شرکت تمرکز خود را به تدریج به سمت ساخت جرثقیل‌های مخصوص ساخت هواپیما و کشتی نیز برد. هر چند هم اکنون این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی و قطعات هواپیما نیز فعالیت چشمگیر دارد اما تاور کرین به علت قدمت و محبوبیت بسیار بالا به عنوان محصول اصیل این برند شناخته می‌شود.

    تاور کرین لیبهر
    علت شهرت تاور کرین برند لیبهر به علت قدمت و بازخورد مثبت افراد به این ماشین غول پیکر است.

    نحوه کار دستگاه

    بخش مهم تاور کرین قسمتی به اسم فلش است که در واقع همان بازوی ماشین شناخته می‌شود و می‌تواند جابه‌جایی بار‌های بسیار سنگین را انجام دهد. نقطه عطف فعالیت تاور بر جابه‌جایی و کنترل این قطعه است. فردی که وظیفه کنترل ماشین را بر عهده دارد لازم است به کمک این بازو، قطعه را از روی زمین برداشته و به ارتفاع موردنظر منتقل کند. حرکت فلش به صورت طولی است و بدون کمک این وسیله نمی‌توان قطعات سنگین را به ارتفاعات بالای ساختمان جابه‌جا کرد. تاور کرین فولاد خوزستان

    خرید و فروش تاور کرین

    هر تاورکرین دارای اندازه‌های استاندارد و حجم بار تعیین شده است و فردی که وظیفه کنترل تاورکرین را دارد، در مقابل حجم بار تاور کرین دارای مسئولیت است. اصرار به جابه‌جا کردن بار اضافه به کمک فلش ممکن است سبب آسیب دیدن دستگاه یا سقوط قطعات شود. حجم بار استاندارد را می‌توان به کمک سوئیچ‌های تعبیه شده در دستگاه اندازه‌گیری کرد. در ادامه با میزان بار استاندارد تاور و نحوه تنظیم بار بر روی بازو آشنا خواهیم شد.

    فروشگاه اینترنتی ردا صنعت
    قسمت‌های مختلف جرثقیل

    آشنایی با واحد گردان تاور کرین برند لیبهر

    واحد گردان وظیفه نگهداری تاور کرین را برعهده دارد. بازوی تاور کرین به کمک سیم بکسل و میله به واحد گردان متصل می‌شود و می‌توان این بخش را در بالای سیستم گردان تاور کرین مشاهده کرد.

    تاور کرین لیبهر حداکثر چه حجم باری را منتقل می‌کند؟


    حد استاندارد بار جابه‌جا شده توسط تاور کرین برند لیبهر، زمانی که قصد دارید باری را به سمت بالا منتقل کنید، ۱۹ تن است. اما اگر قصد دارید بارها را به صورت متریک جابه‌جا کنید، این حجم به ۳۰۰ تن نیز می‌رسد. وزنه تعادل در تاور کرین برند لیبهر چیزی در حدود ۱۳ تن و ۲۰ تن متریک است. به هر صورت اغلب توصیه می‌شود که باری بیشتر از ۱۸ تن را به این دستگاه تحمیل نکنید. محل قرارگیری بار نیز می‌تواند در تعیین این مقدار تأثیرگذار باشد.



    تاور کرین لیبهر

    به طور مثال هر چه بار در قسمت انتهایی‌تر تاور کرین قرار بگیرد، وزن تحمل شونده بیشتر خواهد بود. برای این که تاور کرین فشار کمتری را در هنگام حمل بار تحمل کند بهتر است که بار را به قسمت دکل جرثقیل نزدیک‌تر کنید. برای این که میزان بار سوار شده بر تاور کرین برند لیبهر بیشتر از حد مجاز نشود از سوئیچ‌های تنظیم بار استفاده می‌شود که یکی از این سوئیچ‌ها بر روی کابل نظارت نصب می‌شود و تمرکز آن بر روی این است که بار سوار شده بیشتر از ۱۸ تن نشود.

    فروشگاه اینترنتی ردا صنعت
    آناتومی تاور کرین را می‌توان به چهار بخش عمده تقسیم کرد که فلش نقطه عطف این آناتومی خواهد بود.

    پایه بتنی در آناتومی تاور کرین لیبهر

    در نگاه اول، تاورها بسیار غول‌آسا و دلهره‌آور به نظر می‌رسند. زمانی که تاور‌های عظیم را در کار برج‌های در حال ساخت مشاهده می‌کنیم خودبه‌خود ممکن است نوعی احساس ناامنی در ما ایجاد شود یا احساس کنیم که هر آن ممکن است یکی از این بازوها سقوط کند. به هر صورت آناتومی تاور کرین برند لیبهر بسیار زیرکانه طراحی شده و راز این ثبات سازه در پایه بتنی آن است. بتن ماده‌ای بسیار سنگین و محکم است و در آناتومی ساخت تاور به کار می‌رود.

    خود شرکت پیش از قرار دادن جرثقیل در مورد ساخت پایه بتنی اقدام می‌کند. به همین دلیل جرثقیل‌ها ماشین‌آلاتی بسیار سنگین هستند. وزن ۱۸۲ هزار کیلویی بتن در تاور کرین لیبهر به نظر وزن مناسبی جهت نگهداری قطعات بزرگ و سنگین وزن و معلق تاور کرین است. پایه جرثقیل به کمک پیچ‌هایی بسیار بزرگ به این پایه متصل می‌شوند. این پیچ‌های غول، تضمین‌کننده ثبات تاور کرین در حین انجام کار هستند.

    نقش بازوی کوتاه در آناتومی تاور کرین برند لیبهر

    تاور کرین‌ها به کمک وزنه‌ای که در قسمت بازوی کوتاه وجود دارد نوعی تعادل را در هنگام حمل بار ایجاد می‌کنند. اپراتور دستگاه می‌تواند بنا بر نیاز خود در حین کار، این بازوی تعادلی را جابه‌جا کند. شما می‌توانید این وزنه را در یک محفظه توری مشاهده کنید.

    نحوه حرکت تاور کرین لیبهر

    هرچند از تاور کرین عمدتاً برای بالا بردن بار استفاده می‌شود اما تاور کرین دارای یک چرخش ۳۶۰ درجه است و همچنین می‌تواند بار‌ها را به عقب و جلوتر از محل قرارگیری خود منتقل کند. در انجام این حرکت‌ها الکتروموتور دخالت داشته و می‌توانید در الکتروموتور سوئیچ‌هایی را مشاهده کنید که نحوه حرکت دستگاه را مدیریت می‌کنند. سوئیچ‌های الکتروموتور بر نحوه کار آن نظارت می‌کنند و جلوی چرخش بیش از حد دستگاه را خواهند گرفت.

    تاورکرین

    نتیجه گیری

    تاور کرین لیبهر محصولی معروف در بازار جرثقیل و ابزار‌های ساختمان‌سازی است. که آزمون خود را پس داده و تبدیل به جرثقیلی پرفروش در بازار ایران شده است. شرکت سازنده تاور کرین برند لیبهر پس از دوران جنگ جهانی که نیاز به ساخت‌وساز و بازسازی افزایش پیدا کرد فعالیت خود را در پیش گرفت و تا امروز، اقدام به تولید طیف وسیعی از ابزار‌ها و قطعات مختلف موردنیاز صنایع و محصولات لوازم خانگی کرده است.

    خرید و فروش تاور کرینکاتالوگ انواع تاور کرین پتناجاره تاور کرینتاور کرین زوملاینفونداسیون تاور کریناورهال تاور کریناینورتر کردن تاور کریننصب و پیاده‌سازی تاور کرینقطعات تاور کرینایمنی تاور کرینانتخاب تاور کرینتاور کرینتاریخچه تاور کریناجزای تاور کرینتاورکرینتاورکرین و صنعت ساختمان‌سازی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    4 دیدگاه دربارهٔ «تاور کرین لیبهر»

    1. بازتاب: کاتالوگ انواع تاور کرین پتن - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    2. بازتاب: خرید و فروش تاور کرین - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    3. بازتاب: تاور کرین 8 تن - قیمت انواع تاورکرین 8 تن - ردا صنعت

    4. بازتاب: تاورکرین و صنعت ساختمان - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader