ردا صنعت
آلیماک

آلیماک

  • آسانسور کارگاهی آلیماک یکی از بهترین محصولات شرکت‌ سوئدی است که علاوه بر قیمت مقرون‌به‌صرفه دارای کیفیت بالایی نیز است. این محصول برای جابه‌جایی مهندسان، کارگران، مصالح مختلف و غیره کاربرد داشته و آن‌ها را با سرعت بالا از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌کند. شرکت سازنده آلیماک‌ برای تولید این نوع آسانسور از چرخ‌دنده‌ها و کابین‌های مستحکمی استفاده کرده و به آسانی آن‌ها را در راستای عمودی جابه‌جا می‌کند.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید. 

    آلیماک چیست؟

    آلیماک یکی از بهترین برند‌های آسانسور کارگاهی بوده و توسط یک شرکت سوئدی ساخته شده است. این آسانسور به دلیل ساختار مستحکم و مصالح عالی مختلف، انسان‌ها و هر وسیله دیگر را به طور عمودی جابه‌جا می‌کند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که آسانسور فوق از نظر ایمنی در رتبه خوبی قرار داشته و بدون هیچ خطری اقدام به جابه‌جایی انسان‌ها و ابزار مختلف می‌کند.

     

    همه چیز درباره آلیماک کارگاهی
    همه چیز درباره آلیماک کارگاهی

     

    این آسانسور تمام استاندارد‌های لازم را از نظر فنی و ظاهری داشته و در بازار‌های جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار است. ایمنی این تجهیز به حدی بالا است که از آن در صنایع مختلف مانند ساخت‌و‌ساز استفاده می‌شود. یکی از مزایای استفاده از آسانسور‌های آلیماک هزینه اندک و زمان بهینه‌ای است که برای جابه‌جایی اجسام و انسان‌ها استفاده می‌شود.

    بررسی آسانسورهای آلیماک از جنبه‌های مختلف
    بررسی آسانسورهای آلیماک از جنبه‌های مختلف

    آسانسور کارگاهی آلیماک کجاها به کار می‌رود؟  

    آلیماک کارگاهی یکی از بهترین تجهیزات برای جابه‌جایی انسان‌ها و مصالح مختلف است. ایمنی این تجهیز به قدری بالا است که از آن در صنایع مختلف استفاده می‌شود. مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، کاربرد انواع آلیماک‌ها را به طور کامل و اساسی بیان می‌کند.

    • صنعت ساخت‌و‌ساز
    • صنعت نفت‌و‌گاز
    • صنایع پتروشیمی و غیره

    مزایای استفاده از آلیماک

    همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، آلیماک یک آسانسور فوق‌العاده قوی و حرفه‌ای است که توانایی جابه‌جایی وسایل مختلف تا وزن‌های بالا را دارد. مزایای استفاده از آلیماک‌های کارگاهی به حدی بالا است که از آن در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

    ظاهر زیبا

    یکی از مزایای آلیماک ظاهر زیبای آن است به همین دلیل امروزه در بسیاری از مکان‌ها این آسانسور‌ها را نصب می‌کنند. تمام ابزار و رنگ‌هایی که در ساخت این محصول کاربری دارد توسط کارشناسان حرفه‌ای بررسی و طراحی می‌شود. کسانی که قصد دارند یک آسانسور زیبا، مستحکم و ایمن را برای حمل‌و‌نقل استفاده کنند، آلیماک‌های کارگاهی گزینه مناسبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

    ایمنی بالا

    از آنجایی که آسانسور‌ وسیله‌ای برای حمل انسان‌ها و مصالح مختلف است باید از توان و نیروی بالایی برخوردار باشد. آلیماک کارگاهی دارای ایمنی بالایی بوده و به کسانی که در محیط‌های پرخطر و مرتفع کار می‌کنند، به شدت پیشنهاد می‌شود. شرکت سوئدی برای ساخت این آسانسور با ایمنی بالا از پاراشوت برای جلوگیری از سقوط ناگهانی، سوئیچ‌های ایمنی برای درب ورودی، نرده ماکت برای امنیت افراد و مصالح، سوئیچ‌های ویژه کنترل ابتدا و انتهای مسیر و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌کند.

    دوام و مقاومت بی‌نظیر

    آسانسور کارگاهی آلیماک به شدت در برابر فرسایش و ساییدگی مقاوم است. به همین دلیل در هر مکانی می‌توان از آن برای جابه‌جایی مصالح مختلف استفاده کرد.

    قابلیت نصب آسان

    یکی دیگر از مزایای آلیماک‌های گیاهی عدم نیاز آن‌ها به دانش خاصی برای نصب است. به عبارتی این آسانسور‌ها به آسانی نصب و هزینه‌های لازم برای این فرآیند را به صفر می‌رسانند.

    قابلیت استفاده در ارتفاع‌های بالا

    با استفاده از این آسانسور‌ها می‌توان اشیاء و انسان‌ها را تا ارتفاع‌های بالا جابه‌جا کرد. به عبارتی تجهیزات به کار برده شده در ساخت این محصول به قدری امن است که بدون کوچک‌ترین خطری در ارتفاع‌های بالا قابل استفاده است.

    همه منظوره بودن آسانسور‌های آلیماک

    آلیماک به دلیل مزایای بی‌نظیر و فوق‌العاده مانند ایمنی بالا، ظاهری زیبا و غیره در تمامی صنایع قابل استفاده هستند. به عبارتی می‌توان با استفاده از این تجهیز ابزار مختلف را در مزارع، معادن، صنایع فلزی و بسیاری از موارد دیگر به کار برد.

    مزایای استفاده از آلیماک‌های کارگاهی
    مزایای استفاده از آلیماک‌های کارگاهی

    مشخصات کلی آلیماک 

    آسانسور‌های آلیماک از جنبه‌های مختلف بهترین گزینه برای استفاده در صنایع مختلف هستند زیرا علاوه بر ایمنی بالا، ابعاد مناسبی دارند. از آنجایی که انتخاب تجهیزات جابه‌جایی در صنایع مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است، ما در ادامه تمام مشخصات کلی این محصول را بررسی کرده‌ایم.

    • این نوع از آسانسور‌ها نسب به دیگر تجهیزات بالا و پایین‌بر، مصرف برق کمتری دارند. به عبارتی آلیماک‌های کارگاهی برای انجام وظایف خود حدود ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند.
    • موتور این آسانسور به شدت قوی بوده و توانایی تحمل اجسام و افراد تا ۳۰۰۰ کیلوگرم را دارد.
    • المان‌های به کار برده شده در ساخت آسانسور‌های سوئدی با این برند توانایی افزایش ارتفاع تا ۴۰ متر به بالا را دارد.
    • گیربکس‌های قوی و مستحکم این آسانسور یکی دیگر از مشخصات آلیماک است.
    • سرعت حمل‌ کالا و افراد با این آسانسور‌ها بسیار بالا بوده و از رتبه خوبی برخوردار است.
    • ایمنی بی‌نظیر محصول فوق یکی از موارد مهمی است که به ارزش آن می‌افزاید.
    • مصرف انرژی این سیستم حمل‌و‌نقل به شدت پایین است که یک مشخصه مثبت برای آن به حساب می‌آید.
    • کابین‌های آلیماک فوق‌العاده بزرگ بوده و برای صنایع ویژه به خصوص نفت‌، گاز و پتروشیمی مناسب است.
    • مواد به کار برده شده در ساخت آسانسور فوق از جنس فولاد ضدزنگ است به همین دلیل حتی در زمان مشکل و سقوط نیز آسیب نخواهد دید.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های آلیماک‌های کارگاهی تنظیم توان و قدرت آن‌ها است زیرا در فرکانس‌ها و ولتاژهای مختلفی فعالیت می‌کند.
    مشخصات کلی آلیماک
    مشخصات کلی آلیماک
     
    کلام آخر

    همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، آلیماک یکی از بهترین گزینه‌ها برای جابه‌جایی افراد و مصالح در صنایع مختلف است. مخاطب باید با مطالعه این مقاله به این نتیجه رسیده باشد که آسانسور سوئدی فوق قدرت این را دارد تا با ایمنی بالا اقدام به جابه‌جایی ابزار‌آلات و نیروهای کار کند. استفاده از این محصول مزایای زیادی را به دنبال دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی همچون ظاهر زیبا، ایمنی بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه، قابلیت نصب آسان، همه منظوره بودن، امکان استفاده در ارتفاع‌های بالا و غیره اشاره کرد.

    این نوع آسانسور می‌تواند تا وزن‌های ۳۰۰۰ کیلوگرم را جابه‌جا کرده و تا ارتفاع ۴۰ متر بالا ببرد. یکی دیگر از مشخصات آلیماک سرعت بالای آن‌ها در حین مصرف کم برق است.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۴ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «آلیماک»

    1. بازتاب: جوشکاری چیست| جوشکاری چیست ؟ - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    2. بازتاب: آسانسور کارگاهی آلیماک - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader