تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد

تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد

  • این روزها توسعه شهری را با آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌های بسیار بلند می‌شناسند.و ساخت این پروژه‌های عظیم جز با تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد امکان‌پذیر نیست. انتقال مصالح بسیار سنگینی چون فولاد، بتن، ژنراتور و ابزارهای بسیار بزرگ دیگری که لازمه هر ساختمانی است،.تنها با کمک تاور کرین‌ها انجام می‌شود.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    برای استفاده ‌از این تجهیزات باید بدانید.که این ماشین‌آلات چه هستند.و از چه قطعاتی ساخته می‌شوند. پس از آن بهتر است سری به سایت ردا صنعت بزنید.و برای خرید یا اجاره این تجهیزات از مشاوران این ‌مجموعه راهنمایی بخواهید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

    تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع تاور کرین
    استفاده از تاور کرین‌ها برای نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد

    جرثقیل‌های برجی از چه قطعاتی تشکیل می‌شوند؟

    برای این که با تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد بیشتر آشنا شوید،.باید بدانید که این ماشین‌آلات غول‌پیکر از چه بخش‌هایی تشکیل شده‌اند.و هر کدام برای نصب این مصالح سنگین چه وظیفه‌ای بر عهده دارند. به‌ طور کلی، تاور کرین از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل پایه، دکل و واحد چرخان است:

    •  پایه: این بخش یک سکوی بسیار بزرگ بتنی است.که تکیه‌گاه مهمی برای تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد محسوب می‌شود. تاور کرین برای استحکام خود به این بخش متصل است.
    •  دکل: قسمت بلند تاور کرین را که عمودی بوده و به پایه متصل است،.دکل می‌نامند. برای استحکام تاور کرین این قسمت دارای شبکه‌های مثلثی شکل است.
    •  واحد چرخان: از مجموع یک چرخ‌دنده و موتور که به قسمت بالایی دکل متصل شده‌ است،.واحد چرخان به وجود می‌آید. این بخش می‌تواند در محور خود دور بزند و شامل یک قسمت افقی است.که بلند بوده و مسئول حمل بار سنگین است. در قسمت دیگر این قطعه یک بخش افقی کوتاه‌تر وجود دارد.که هم یک وزنه برای تعادل به آن وصل است.و هم موتور به آن متصل است. در نهایت نیز در میانه این بخش کابینی برای اپراتور طراحی شده است.
    تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع تاور کرین
    با استفاده از تاور کرین به ارتفاع زیادی دسترسی دارید

    چرا از تاور کرین‌ها استفاده می‌کنند؟

    بی‌شک استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد دلیل اصلی استفاده از این برج‌ها در سایت‌های عمرانی است،.البته علاوه بر جابه‌جایی لوازم سنگین، سرعت‌ بخشیدن به پیشبرد ساخت ‌و ساز، کاهش هزینه و فرسودگی نیروی انسانی نیز از علل دیگری است.که می‌توان برای بهره‌برداری از این ماشین‌ها نام برد.

    این ماشین‌آلات غول‌پیکر ارتفاع بسیار بلندی دارند.و گاهی می‌توانند مصالحی با وزن نزدیک به ۲۰ تن را تا ارتفاع ۲۵۰ فوت بالا ببرند. همین امر باعث می‌شود تا بهترین گزینه‌ای باشند.که بتوان از آن‌ها در سایت‌های عمرانی بهره برد.

    مزایای تاور کرین‌ها کدام هستند؟

    هر کدام از تجهیزاتی که در ساختمان‌سازی مورد استفاده ‌قرار می‌گیرد،.می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد،.اما شاید بتوان مهم‌ترین این تجهیزات را تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد دانست. نصب تجهیزات سنگین تنها مزیت این ماشین‌آلات نیست،.بلکه می‌توان ویژگی‌های دیگری را نیز برای این تاور کرین‌ها ذکر کرد.

    به‌ عنوان ‌مثال، می‌توان گفت که در میان همه جرثقیل‌هایی که در سایت‌های عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند،.تاور کرین‌ها بیشترین ظرفیت را برای بارگیری دارند. همچنین این تجهیزات این قابلیت را دارند.که مصالح را به بالاترین ارتفاع ممکن ‌منتقل کنند. ‌نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، این است.که این حجم از مصالح نمی‌تواند استقامت آن‌ها را در هم ‌بشکند.و همچنان تاور کرین‌ها پایدار خواهند بود.

    تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع تاور کرین
    وزنه تعادل برای استقامت تاور کرین‌ها الزامی است
    تاور کرین‌ها چه تفاوتی با هم دارند؟

    اگر قصد خرید تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد دارید،.باید بدانید که بسته به مدلی که انتخاب می کنید.یا سازنده‌ای که از آن این‌ محصول را تهیه می‌کنید،.این تجهیزات با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارند. اطلاع از این تفاوت‌ها می‌تواند.تأثیر بسیار زیادی بر نتیجه عملکرد آ‌ن‌ها داشته باشد. برخی از مهم‌ترین نقاط تمایز تاور کرین‌ها عبارت‌اند از:

    •  حداکثر ارتفاع بدون استفاده از تکیه‌گاه: بیشترین میزانی که یک تاور کرین می‌تواند.مصالح و بار را بدون تکیه ‌دادن به ساختمان بالا ببرد، نزدیک به ۸۰ متر است. این در حالی است که اگر کسی به ساختمان تکیه دهد،.این ارتفاع بیشتر هم می‌شود‌.
    •  حداکثر دسترسی: دسترسی همه جرثقیل‌ها یک اندازه نیست.و بیشترین دسترسی بالغ بر ۷۰ متر است.
    •  حداکثر قدرت باربری: برخی از این ماشین‌آلات می‌توانند.نزدیک به ۲۰ تن بار را بالا ببرند.
    •  وزنه تعادل: بسته به ظرفیت آن‌ها برخی از این وزنه‌ها حدود ۲۰ تن هستند.

    نکته‌ای که در مورد تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد باید بدانید،.آن است که اگر قرار باشد ۱۸ تن را به کمک جرثقیل بالا ببرید، وزنه تعادل باید به دکل نزدیک‌تر باشد. در این صورت، تاور کرین می‌تواند.با سرعت و سهولت بیشتری وزن مورد نظر شما را بالا ببرد.

    چند نکته بسیار مهم

    برای این که باری بیش از آستانه تحمل را به تاور کرین تحمیل نکنید،.دو سویچ در آن قرار دارد که اپراتور باید به ‌موقع از آن‌ها استفاده کند. یک سوئیچ تنظیم می‌کند.که بار بیش از ۱۸ تن نشود و سوئیچ دیگر برای این است.که از جرثقیل در برابر نیروی خمشی محافظت کرده و حداکثر لحظه‌ای را کنترل ‌کند.

    علاوه بر این، باید بدانید.که حتماً باید شرایط آب‌ و هوایی را در نظر بگیرید. اگر باد بسیار شدید باشد،.باعث می‌شود تا بار به ‌صورت بی‌ثباتی در سازه قرار بگیرد.و منجر به فروپاشی ‌شود. به همین دلیل، در اغلب سایت‌های ساختمانی از یک سیستم برای پایش آب ‌و هوا استفاده می‌شود.تا به ساخت آن ‌کمک کرده باشد. همچنین آب ‌و هوای بسیار نامناسب می‌تواند.در عملکرد تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد نیز تأثیر منفی بگذارد.

    تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع تاور کرین
    کابین اپراتور در قسمت بالایی دکل قرار دارد

    سخن نهایی

    برای این که بتوانید سازه خود را با هزینه کمتر و سرعت بیشتری توسعه دهید،.باید از ماشین‌آلات بسیار پیشرفته استفاده کنید.که برای این امر تولید شده‌اند. کرین‌ها و انواع مختلف آنان از جمله این تجهیزات بسیار مفید و غول‌پیکری هستند که به شما در این امر کمک می‌کنند.

    برای استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات صنایع آهن و فولاد بهتر است.ابتدا با متخصصان مجموعه ردا صنعت مشورت کرده و پس از آن برای خرید یا اجاره این تجهیزات اقدام کنید. شما می‌توانید.بسته به نیاز و شرایطی که دارید، برترین نمونه را برگزینید.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *