میلگرد های صنعتی و خاص

میلگرد های صنعتی و خاص؛ جزییات و خرید آن

  • وقتی صحبت از میلگرد می‌شود، بیشتر افراد به یاد میلگردها ساختمانی می‌افتند، اما باید بگوییم که میلگرد های صنعتی و خاص نیز نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. در واقع بدون بهره‌گیری از این میلگردها نمی‌توانیم به پیشرفت خود در حوزه‌های مختلف امید داشته باشیم.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میلگردهای صنعتی را می‌توان مانند میلگردهای ساختمانی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی یافت. همین تنوع موجب می‌شود تا بتوان از آن در کاربری‌های گوناگونی استفاده کرد. به‌طورکلی باید چنین تنوع زیادی را مهم‌ترین مزیت استفاده از میلگردهای مذکور دانست.

    میلگردهای صنعتی را باید در محیط‌های صحیح به کار برد؛ زیرا استفاده نادرست از آن‌ها ممکن است نه تنها فایده‌ای نداشته باشد، بلکه موجب ایجاد مشکلات بسیار زیادی در روند تولید محصولات مختلف شود. چنانچه در این رابطه کنجکاو هستید و یا پرسش‌های ویژه‌ای در مورد این نوع میلگردها دارید، ادامه متن را از دست ندهید؛ زیرا قصد داریم اطلاعات خوبی را به شما عزیزان ارائه کنیم.

    میلگرد های صنعتی و خاص
    این محصولات دو مدل اصلی دارند

    میلگرد صنعتی و خاص چه نوع میلگردی است؟

    در همین ابتدای متن بهتر است به ماهیت کلی میلگرد های صنعتی و خاص بپردازیم. میلگردهای صنعتی و خاص از جنس فولاد تولید می‌شوند و امروزه در قسمت‌های مختلفی از صنایع متنوع موجود در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. در حالت کلی میلگردهای صنعتی را به دو مدل اصلی ساده و آجدار دسته‌بندی می‌کنند. هر یک از این موارد به‌صورت جداگانه قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اما در حال حاضر، مدل میلگردهای صنعتی ساده بیش از مدل آجدار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    شاید بپرسید که مهم‌ترین مورد استفاده این نوع میلگرد چه گزینه‌ای است؟ در پاسخ باید بگوییم که امروزه از میلگردهای ساده بیشتر در صنایعی همچون ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات بهره می‌برند. شایان ذکر است که در بازار از میلگردهای ساده صنعتی با نام‌های دیگری همچون میلگردهای استاندارد a1 نیز یاد می‌کنند. دلیل این نام‌گذاری را می‌توان به استانداردهای مهمی ارتباط داد که جهت تولید این محصولات باید آن‌ها را رعایت کرد.

    سطح بیرونی میلگردهای صنعتی ساده کاملاً صاف است و آج بر روی آن دیده نمی‌شود. همین موضوع آن را به یک انتخاب عالی در صنایع مختلف تبدیل کرده است. این در حالی است که میلگردهای آجدار، همان‌طور که از نام آن‌ها می‌توان فهمید با یک سری آج پوشیده شده‌اند. در واقع منظور از میلگردهای خاص، میلگردهای صنعتی آجدار است.

    میلگرد های صنعتی و خاص
    استحکام کششی این محصولات عالی است

    مشخصات فنی

    برای افرادی که به دنبال خریداری بهترین میلگرد های صنعتی و خاص هستند، توجه به مشخصات فنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از جمله مهم‌ترین مشخصات فنی که در زمان بررسی این محصولات باید به آن اشاره کنیم، مباحث خاصی همچون «تنش تسلیم» و همچنین «استحکام کششی» است.

    خوشبختانه میلگرد های صنعتی و خاص هم از لحاظ تنش تسلیم و هم از لحاظ استحکام کششی گزینه‌های بسیاری خوبی محسوب می‌شوند. در حالت کلی، میزان تنش تسلیم این محصولات ۲۴۰ مگاپاسکال و همچنین میزان استحکام کششی آن‌ها بالای ۳۶۰ خواهد بود.

    شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید یکی از برترین محصولات صنعتی موجود در جهان، یعنی مفتول،‌ از میلگردهای صنعتی به وجود می‌آيد. در واقع مفتول را می‌توان یکی از نازک‌ترین میلگردهای صنعتی دانست که میزان تنش تسلیم و استحکام کششی فوق‌العاده مناسبی دارد.

    کاربردهای مختلف میلگردهای خاص و صنعتی

    حال که با ویژگی‌های کلی میلگرد های صنعتی و خاص آشنا شدیم، بهتر است به برخی از اصلی‌ترین کاربردهای چنین محصولاتی نیز بپردازیم. اگر خاطرتان باشد گفتیم که از مدل‌های ساده میلگردهای صنعتی بیشتر از مدل‌های آجدار استفاده می‌شود، اما این به معنای مهم نبودن میلگردها آجدار نیست. به‌طورکلی از هر دو مدل میلگردهای مذبور در صنایع زیر بهره می‌گیرند:

    • تولید انواع ابزارآلات
    • تولید انواع خاموت
    • تولید انواع اتصالات فلزی که در محیط‌های ویژه صنعتی به کار می‌روند.
    • تولید ماشین‌آلات مربوط به ساخت محصولات غذایی
    • تولید انواع پیچ و مهره
    میلگرد های صنعتی و خاص
    خریداری این محصولات به سادگی صورت می‌گیرد
    عوامل موثر بر روی قیمت

    قیمت میلگرد های صنعتی و خاص بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین خواهد شد. پیش از تعیین قیمت هر یک از این موارد باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در رابطه با این موضوع باید به آن اشاره کنیم، قیمت شمش فولادی است. ازآنجاکه این محصولات به وسیله فولاد ساخته می‌شوند، طبیعتاً قیمت شمش‌های فولادی نیز بر روی قیمت نهایی محصولات تهیه شده اثر می‌گذارد.

    البته قیمت مربوط به شمش‌های فولادی تنها عامل موثر بر روی قیمت این محصولات نیست. از جمله سایر موارد مهم در این زمینه می‌توان به مواردی همچون هزینه‌های حمل‌ونقل و هزینه‌های تولید اشاره کرد. چنانچه هر یک از این موارد کاهش یا افزایش یابند، هزینه کلی خریداری انواع میلگرد های صنعتی و خاص کاهش می‌يابد.

    بهترین محل خریداری انواع میلگردهای خاص و صنعتی

    به منظور خریداری میلگرد های صنعتی و خاص باید به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که همواره سعی در رضایت کاربران خود دارند. به‌عنوان‌مثال، ردا صنعت با ارائه انواع میلگردهای خاص و صنعتی با بهترین قیمت‌های موجود همواره توانسته است کاربران بسیار زیادی از جمله کارفرمایان حرفه‌ای را به خود جلب کند.

    به‌طورکلی باید جهت خرید این محصولات به سمت فروشندگانی رفت که این ساختارهای خاص را باتوجه‌به کلیه استانداردهای جهانی در اختیار شما قرار می‌دهند. با رعایت همین نکته ساده می‌توانید از بین محصولات مختلف موجود در بازار، تنها محصولاتی را انتخاب کنید که چه از لحاظ قیمتی و چه از لحاظ کاربردی در بهترین حالت خود هستند.

    میلگرد های صنعتی و خاص
    میلگردهای ساده، میلگرد a1 نیز نامیده می‌شوند

    سخن پایانی

    بهره‌گیری از میلگردهای خاص و صنعتی این فرصت را به ما می‌دهد تا به ساخت محصولات مختلف بپردازیم. از این میلگردها در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساخت خودرو کمک گرفته می‌شود. این میلگردها در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی به فروش می‌رسند و کاربران نباید نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشند.

    میلگرد های صنعتی و خاص از لحاظ تنش تسلیم و استحکام کششی نیز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند. در واقع با خریداری این محصولات می‌توانید اطمینان خاطر کاملی از رسیدن به هدف مدنظر خود داشته باشید. اگر قصد خریداری این محصولات را دارید می‌توانید با کارشناسان ردا صنعت تماس بگیرید. ما مفتخریم تا به شما عزیزان برترین میلگردهای صنعتی موجود در بازار را ارائه کنیم.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader