ورق عرشه فولادی

ورق عرشه فولادی، یک انتخاب بی‌نظیر

  • فولاد یکی از مهم‌ترین متریالی به شمار می‌آید.که از آن به منظور ساخت محصولات مختلف استفاده می‌کنند. ورق عرشه فولادی از جمله اصلی‌ترین محصولات ساخته شده توسط این نوع متریال است.که روزبه‌روز بر میزان اهمیت آن در حوزه‌های مختلف صنعتی افزوده می‌شود. عرشه‌های فولادی خود از نوع خاصی از محصولات فولادی ساخته می‌شوند. در واقع متریال اصلی به کار رفته در درون این محصولات، ورق گالوانیزه است. ورق‌های گالوانیزه از خاص‌ترین محصولات فولادی هستند.که بر روی آن‌ها یک لایه روی قرار می‌گیرد.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    وجود این لایه روی بر روی ورق‌های گالوانیزه و به طبع ورق‌های عرشه فولادی منجر به مقاومت بسیار بالای این محصولات شده است. اگر قصد دارید این محصولات را خریداری کنید.و می‌خواهید پیش از تهیه آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید،.توصیه می‌‌کنیم که ادامه متن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.تا بر میزان دانش شما در مورد این محصولات افزوده شود.

    ورق عرشه فولادی
    ورق‌های عرشه فولادی ساختاری مقاوم دارد.

    بررسی تاریخچه بهره‌گیری از عرشه‌های فولادی

    همان‌طور که‌ می‌دانید در گذشته به منظور ساخت بخش کف ساختمان‌های مختلف، از مواد چوبی استفاده می‌شد. به‌مرورزمان این محصولات جای خود را به بتن دادند. در اوایل دهه ۸۰ میلادی، به علت ایجاد تغییرات شگرف در زمینه  تولید محصولات فولادی، بحث استفاده از ورق عرشه فولادی به منظور ساخت انواع بخش کف ساختمان بیشتر مطرح شد.

    با توجه به همین تاریخ استفاده می‌توان گفت.که ورق‌های عرشه فولادی در زمره مدرن‌ترین محصولات صنعتی در حوزه ساخت و ساز به شمار می‌‌آيند. این ورق‌ها از همان زمان تا کنون در پروژه‌های مختلف صنعتی از جمله ساختمان‌های بزرگی همچون امپایر استیت مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

    بر اساس پیش‌بینی‌های موجود،‌ بهره‌گیری از این ورق‌ها در سال‌های آینده نه تنها کاهش نمی‌يابد،.بلکه از لحاظ آماری بسیار بیشتر نیز می‌شود. در واقع با خریداری ورق عرشه فولادی می‌توانید.خیال کاملاً راحتی از بابت خریداری یک محصول مدرن و پیشرفته داشته باشید.

    روش ساخت عرشه‌های فولادی ورق عرشه فولادی

    یکی دیگر از مواردی که در زمینه معرفی ورق عرشه فولادی باید به آن اشاره کنیم،.روش تولید این محصولات است. امروزه از روش‌های مختلفی به منظور تولید انواع ورق‌های عرشه فولادی استفاده می‌شود؛.اما محبوب‌ترین و البته کاربردی‌ترین روش موجود، فرایندی به نام فرایند فرم‌گیری سرد یا cold forming است. این نوع روش ساخت موجب ایجاد یک سری شیار‌های عمودی بر روی سطح ورق می­شود.که شکل اصلی عرشه‌‌های فولادی را تشکیل می­دهند.

    به منظور ساخت ورق‌های عرشه‌ فولادی باید از بهترین متریال اولیه یعنی از بهترین ورق‌های گالوانیزه استفاده شود. در واقع هرچه میزان کیفیت ورق گالوانیزه مورد استفاده در این زمینه بیشتر باشد،.عرشه فولادی ساخته شده نیز از مرغوبیت و ساختار بهتری برخوردار است. شایان ذکر است.که این ورق‌ها تنها با یک اندازه استاندارد در کارخانه ساخته نمی‌شوند. در همان مراحل تولید اولیه، ورق عرشه فولادی را با توجه به نیاز سفارش‌دهنده به صورت افقی یا عمودی برش می‌زنند.تا حمل و نقل این محصولات به شکل راحت‌تری صورت بگیرد.

    ورق عرشه فولادی
    این نوع ورق‌ها بسیار مدرن هستند.
    ساخت سقف عرشه فولادی ورق عرشه فولادی

    به منظور ساخت تأسیسات خاصی به نام سقف عرشه فولادی، باید از ورق عرشه فولادی دوازده متری استفاده شود، البته به منظور تهیه چنین سقف‌هایی از موارد دیگری همچون بتن، میل‌گرد، گل میخ و … نیز کمک می‌گیرند. در صنعت ساخت و ساز امروزی، سقف‌های عرشه فولادی در زمره برترین سقف‌هایی به شمار می‌آيد که می‌توان از آن‌ها در محیط‌های صنعتی،‌ مسکونی،‌ تجاری و … استفاده کرد.

    شاید بپرسید که مهم‌ترین وظیفه ورق عرشه فولادی در زمینه ساخت چنین سقف‌هایی چه موردی است؟ به طور کلی باید بیان کرد که وظیفه اصلی ورق‌های مدنظر، تحمل تمام فشارهای وارد شده به سقف برای فرایند ریخته شدن بتن است. همان‌طور که می‌دانید بتن وزن بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید از چنین ورق‌هایی کمک گرفت. این ورق‌ها به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا تعداد لایه‌های بتن موجود را بدون نگرانی بیشتر کنند،‌ آن‌هم بدون اینکه مشکل خاصی در روند ساخت بنا به وجود آید.

    ورق عرشه فولادی
    طراحی ورق‌‌های عرشه فولادی جذاب است.
    قیمت خریداری ورق های عرشه فولادی

    قیمت خرید ورق عرشه فولادی یک امر کاملاً‌ متغیر است. در واقع نمی‌توان از یک رقم به خصوص به عنوان قیمت کلی این محصولات نام برد. قیمت این محصولات با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله اندازه ورق، کیفیت ورق و … تعیین می‌شود. در این بین‌ برند یا شرکت تولیدکننده ورق و اعتبار آن نیز معمولاً بر روی قیمت نهایی این محصولات اثر می‌گذارد.

    علاوه بر موارد فوق، رعایت استانداردهای کلی نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر بر روی قیمت این محصولات به شمار می‌آيد. طبیعتاً ورقی که به منظور ساخت آن استانداردهای بین‌المللی رعایت شده است، قیمت بالاتری نسبت به محصولات گمنام و بدون استاندارد خواهد داشت.

    پیش از خریداری هر نوع ورق عرشه فولادی باید حتماً به این موارد دقت داشته باشید. بسیاری از کاربران گرامی بدون توجه به عوامل تعیین‌کننده قیمت، به سراغ خرید ورق مدنظر خود می‌روند و به دلیل عدم آشنایی با همین موارد نمی‌توانند تخمین درستی از قیمت‌های ارائه شده داشته باشند.

    خریداری از ردا صنعت ورق عرشه فولادی

    ما در ردا صنعت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا برترین ورق‌های فولادی را در مدت زمان بسیار کوتاهی و با بهترین قیمت ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار بدهیم. شما می‌توانید ورق‌های مذکور را در هر اندازه و نوعی از ردا صنعت خریداری کنید و اطمینان خاطر کاملی از بابت تهیه ورق‌های استاندارد با کیفیتی جهانی داشته باشید.

    ورق عرشه فولادی
    قیمت کلی این ورق‌ها متغیر است.

    سخن پایانی

    از جمله مهم‌ترین محصولات ساخته شده به کمک فولاد باید به ورق‌های عرشه فولادی اشاره کرد. این محصولات به دلیل طراحی خاص خود مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته‌اند. ورق‌های عرشه فولادی معمولاً در صنعت ساخت و ساز به منظور تحمل بار موادی همچون بتن به کار می‌‌روند.

    ورق عرشه فولادی باید از برترین ورق‌های گالوانیزه به تولید برسد تا بتوان از کیفیت و استاندارد بودن آن اطمینان خاطر پیدا کرد. هزینه خرید این ورق‌ها به موارد مختلفی از جمله اندازه آن‌ها بستگی دارد. در صورتی که قصد خرید چنین ورق‌های خاصی را دارید، می‌توانید با کارشناسان ردا صنعت تماس بگیرید. ما مفتخریم تا شما کاربران گرامی را در این زمینه یاری کنیم.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *