ورق شیروانی گالوانیزه

ورق شیروانی گالوانیزه و مزیت¬های استفاده از آن

  • زمانی که نوبت به پوشاندن سطح بیرونی سقف خانه‌تان می‌رسد،.تصمیم‌گیری برای انتخاب نوع ورق مناسب کار سختی خواهد بود. به خصوص وقتی که می‌خواهید.سقف خود را با ورق‌های راه‌راه و موج‌دار زیبا و رنگارنگ تکمیل کنید،.چند انتخاب مختلف خواهید داشت. ورق شیروانی گالوانیزه یکی از آن‌هاست،.البته باید با توجه به نوع پروژه خود نقاط مثبت و منفی استفاده از این مواد را در نظر داشته باشید.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    قبل از اینکه بخواهیم.در مورد ورق‌های گالوانیزه مورد استفاده در شیروانی ساختمان‌ها صحبت کنیم، بیایید با نوع ساخت ورق‌های گالوانیزه آشنا شویم.و همچنین در مورد فواید استفاده از آن اطلاعاتی کسب کنیم. اگر تصمیم به خرید این محصول دارید،.برای تهیه انواع ورق گالوانیزه و سایر تجهیزات ساختمانی می‌توانید.از فروشگاه ردا صنعت دیدن کنید.

    ورق شیروانی گالوانیزه
    استفاده از ورق­های گالوانیزه شده

    فلز گالوانیزه شده چیست؟

    فلزهای گالوانیزه شده سنتی که در سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند،.در واقع یک ورق استیل کربن موج‌دار بوده که لایه‌ای از گالوانیزه روی آن‌ها قرار گرفته است. این لایه به وسیله فرو بردن صفحات صاف در فلز روی ذوب شده و داغ ایجاد می‌شود. ین‌های روی با مولکول‌های آهن موجود در ورق پیوندی را برقرار می­کنند.که نتیجه آن ایجاد شدن سطحی براق و مقاوم در مقابل پوسیدگی و زنگ‌زدگی خواهد بود. این روند را گالوانیزه کردن می‌نامند.

    پس از سفت شدن لایه بیرونی، یک فرایند برای موج‌دار ساختن ورق انجام می‌شود.که نتیجه آن ایجاد الگوهای راه‌راه موازی روی ورق گالوانیزه است. این خطوط به ورق شیروانی گالوانیزه قدرت بیشتری می­دهد.و باعث می‌شود.زمان استفاده در سقف، مقاوم‌تر باشد. با استفاده از این ورق‌ها در سقف‌های شیروانی کمتر از بابت زنگ‌زدگی سقف نگرانی خواهید داشت. شما می‌توانید این ورق‌ها را هم در نمای ساختمان‌های سنتی و هم در ساختمان‌های مدرن به ­کار ببرید.

    مزیت استفاده از ورق‌های گالوانیزه در شیروانی

    اگر در بازار به دنبال فلزی هستید که بتواند به خوبی از سقف شما در مقابل زنگ‌زدگی و پوسیدگی محافظت کند،.راه‌حل شما ورق‌های گالوانیزه است. استفاده کردن از ورق شیروانی گالوانیزه مزیت‌های زیادی را به همراه دارد،.از جمله:

    • این ورق‌ها نیاز به مراقبت زیادی ندارند.
    • از نظر اقتصادی استفاده از ورق‌های گالوانیزه برای شیروانی گزینه مقرون به صرفه‌ای است.
    • قدرت زیاد ورق‌های گالوانیزه یکی از مواردی بوده که همواره مورد توجه است. مقاومت زیاد این ورق در سقف ساختمان یک مزیت بسیار بزرگ برای آن محسوب می­شود.
    • طول عمر بالای ورق گالوانیزه یکی دیگر از نقاط مثبت این محصول است. شما می‌توانید با استفاده از ورق‌های گالوانیزه برای شیروانی­ها تا زمان زیادی از آن‌ها استفاده کنید.بدون اینکه مشکلی در آنها ایجاد شود.
    • محافظت زیاد در مقابل انواع آسیب‌ها یکی دیگر از مزیت‌هایی است.که باید در نظر داشته باشید.
    ورق شیروانی گالوانیزه
    استفاده از ورق‌های گالوانیزه شیروانی در صنایع مختلف

    از ورق‌های گالوانیزه شیروانی در چه صنایعی می‌توان استفاده کرد؟

    ورق شیروانی گالوانیزه یک محصول عالی و بی‌نظیر است.که می‌توانید آن را در جاهای مختلف به کار ببرید. در هرکدام از صنایع زیر می‌توانید.با به کار بردن ورق‌های گالوانیزه در سقف شیروانی به استحکام و طول عمر سقف خود اضافه کنید:

    • کشاورزی: در انبارهای کاه و جو، طویله‌ها، انبار غله
    • صنعتی: کارخانه و انبارها
    • پروژه‌های شهری: خانه‌های ویلایی یا چند واحدی
    • ساختمان‌های تجاری: بیمارستان‌ها، مدرسه‌ها، ساختمان‌های دولتی و…
    • ساختارهای معماری: در معماری شهری، دولتی، تجاری و …
    آیا ورق‌های شیروانی گالوانیزه زنگ ‌زده می‌شوند؟

    در طولانی مدت ممکن است این ورق­ها دچار زنگ زدگی شوند؛.اما همان‌طور که گفته شد، این ورق‌ها ساخته شده از لایه‌ای کربن هستند.که روی آن با یک لایه از روی پوشانده شده است. روی به عنوان مانعی مقابل آب و اکسیژن عمل کرده و با جلوگیری از رسیدن آن‌ها به فلز، محافظت خوبی را ایجاد می­کند.

    حتی اگر بر لایه ایجاد شده از روی خط بیفتد، باز هم می‌تواند.با حفاظت کاتدی و از طریق ایجاد لایه‌ای از روی اکسید یک محافظ ایجاد کند. روی نیز مانند آلومینیوم در زمان وجود رطوبت زیاد در مقابل اکسیژن واکنش نشان می‌دهد. این لایه محافظ مانع از اکسیداسیون بیشتر آهن موجود در استیل می‌شود.

    ورق شیروانی گالوانیزه
    عوامل مؤثر در قیمت ورق شیروانی گالوانیزه
    عوامل مؤثر در قیمت نهایی ورق‌های گالوانیزه در شیروانی

    برای خرید ورق شیروانی گالوانیزه قیمت‌های مختلفی را خواهید دید. تفاوت قیمت در این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اندازه ورق و وزن آن در قیمت نهایی محصول مؤثر خواهد بود. کیفیت ورق تولید شده و ضخامت ورق نیز از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت آن هستند. قیمت ورق‌های گالوانیزه شیروانی در بازار مدام در حال تغییر بوده.و موارد دیگری مانند کارخانه تولیدکننده نیز در آن نقش دارد.

    در کل ورق‌های گالوانیزه طول عمر زیادی دارند.و به نسبت قیمت خود محصولی به صرفه هستند. این ورق‌ها مراقبت زیادی نمی‌خواهند و به همین دلیل مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا برای تعمیرات نخواهید بود. ردا صنعت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه­های تجهیزات صنعت و ساختمان است. می‌توانید.تمامی تجهیزات ساختمانی مورد نیاز خود را با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه سفارش دهید.

    انواع پرفروش ورق‌های شیروانی گالوانیزه

    ورق‌های گالوانیزه مورد استفاده در شیروانی‌ها انواع مختلفی دارند. ورق‌های طرح سفال یکی از پرفروش‌ترین این محصولات هستند. اغلب، این ورق‌ها را در سقف خانه‌های مسکونی یا ویلاها مشاهده می­کنید. نوع دیگری از ورق‌های شیروانی پرطرف‌دار، ورق‌های سینوسی هستند که بیشتر در سقف انبارها و کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    ورق‌های ذوزنقه‌ای و ورق‌های فرمینگ شادولین نیز دو نمونه مشهور دیگر از ورق شیروانی گالوانیزه هستند. ورق فرمینگ دامپا نیز از ورق‌های شیروانی است.که در سقف‌های کاذب و همچنین در تابلوی فروشگاه‌ها به کار برده می‌شود. شما می‌توانید این محصول را مطابق دلخواه خود سفارش دهید.

    ورق شیروانی گالوانیزه
    نصب ورق‌های گالوانیزه در سقف‌های شیروانی

    کلام آخر

    ورق‌های گالوانیزه یکی از ورق‌های فلزی پرکاربرد در صنعت هستند. این ورق‌ها در سقف‌ خانه‌ها و به خصوص در سقف‌های شیروانی مورد استفاده قرار می­گیرند. ورق گالوانیزه در واقع ورقه‌ای است.که با لایه‌ای از روی پوشانده می‌شود، این لایه مانند یک محافظ عمل می­کند.و مانع از پوسیدگی و زنگ‌زدگی ورق می­شود.

    عوامل متعددی هستند که می‌توانند.در تعیین قیمت ورق شیروانی گالوانیزه تأثیر بگذارند. برای مثال می‌توان به ابعاد ورق، ضخامت آن و وزن نهایی محصول اشاره کرد. ردا صنعت بزرگ‌ترین پلت فرم فرایندهای صنعت سازه است.که از طراحی تا اجرا در کنار شما خواهد بود. می‌توانید.برای تأمین قطعات مورد نیاز خود از وب‌سایت این مجموعه دیدن کنید.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader