ردا صنعت
تاور کرین

خرید و فروش انواع تاور کرین

  • تاور کرین از جمله مهم‌ترین ابزارآلات صنعتی به شمار می‌آيد که برای ساخت راه‌ها، ‌ پل‌ها، ساختمان‌ها و… از آن استفاده می‌شود. اهمیت بالای این نوع جرثقیل موجب شده است که بحث خرید و فروش انواع تاور کرین نیز در بین بسیاری از کارفرمایان به موضوعی جدی تبدیل شود. به‌منظور خرید و فروش انواع تاور کرین باید به موارد مختلفی از جمله قطعات کلی تاور کرین، نوع شرکت سازنده… توجه کرد.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    در واقع همین موارد مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت نهایی محصول منتخب خواهند بود و نقشی اساسی در این زمینه دارند. انتخاب یک تاور خرید مناسب باید با توجه به نوع پروژه مدنظر صورت بگیرد؛ در غیر این صورت تنها هزینه خود را هدر داده‌اید. با ما همراه شوید تا شما عزیزان را به طور کامل با این ابزارهای فوق‌العاده کاربردی و درعین‌حال عظیم‌الجثه آشنا کنیم.

    خرید و فروش انواع تاور کرین و دریافت قیمت
    تاور کرین ها توانایی بسیار بالایی دارند

    مدل‌های مختلف تاور کرین

    یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمینه خرید و فروش انواع تاور کرین باید به آن اشاره کنیم، مدل‌های مختلف این محصول است. امروزه تاور کرین‌ها در سه مدل مختلف به فروش می‌رسند که هر یک از آن‌ها دارای کارایی مختص به خود هستند. این سه مدل اصلی عبارت‌اند از:

    • تاور کرین‌های متحرک: این محصولات معمولاً در مناطقی به کار گرفته می‌شوند که کاربر قصد دارد اقلام مختلفی را در شعاع‌ بسیار بزرگی جابه‌جا کند. تاور کرین‌های متحرک دارای یک بوم تلسکوپی هیدرولیکی هستند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را در زوایای مختلف تنظیم کرد.
    • تاور کرین‌ها ثابت: این تاور کرین‌ها در نقطه مقابل تاور کرین‌های متحرک قرار می‌گیرند. در واقع اگر کاربر نیاز به جابه‌جایی کل تاور کرین نداشته باشد، باید به سراغ این نوع محصولات برود. تاور کرین‌های ثابت نیز دارای نیروی بسیار مناسبی هستند و مقاومت آن‌ها عالی است.
    • تاور کرین‌های بالارونده: یکی از پیشرفته‌ترین انواع تاور کرین موجود در بازار، تاور کرین بالارونده محسوب می‌شود. از این تاور کرین معمولاً تنها در صنایع ساخت و ساخت آسمان‌خراش‌ها (skyscraper) استفاده می‌کنند؛ البته امکان استفاده از این محصولات در صنعت پل‌سازی نیز وجود دارد. تاور کرین‌های بالارونده تنها در طول محور z بالا و پایین می‌روند.
    خرید و فروش انواع تاور کرین و دریافت قیمت
    سه مدل اصلی تاور کرین وجود دارد

    عوامل مؤثر روی قیمت تاور کرین‌های موجود در بازار

    به‌طورکلی می‌توان گفت خرید و فروش انواع تاور کرین متأثر از عوامل مختلفی است. در واقع هنگام انجام یک خرید و فروش باید به این فاکتورها توجه داشت تا بتوان بهترین گزینه موجود در بازار را انتخاب کرد. تنها در این صورت است که می‌توان از بابت کیفیت نهایی تاور کرین مربوطه اطمینان خاطر داشت. در ادامه به معرفی یک‌سری از این عوامل مؤثر خواهیم پرداخت.

    ·        میزان قدرت مانور

    به طبع هرچه قدرت مانور یک تاور کرین بیش‌تر باشد، ‌ اپراتور مربوطه می‌تواند با آسودگی خاطر بیش‌تری نسبت به جابه‌جایی اقلام مدنظر اقدام کند. تاور کرین‌های برتر بازار از قدرت مانوردهی بسیار خوبی برخوردار هستند و در واقع همین موضوع، نقطه تمایز آن‌ها با سایر تاور کرین‌ها به شمار می‌آيد.خرید و فروش انواع تاور کرین

    ·        میزان گردش کلی تاور کرین

    به‌غیراز تاور کرین‌های ثابت، سایر مدل‌های این دستگاه باید میزان زاویه گردش مناسبی داشته باشند. محدودیت در این مقدار موجب کاهش قدرت اپراتور در انتقال مواد و اقلام مدنظر خواهد شد؛ بنابراین هنگام خرید و فروش انواع تاور کرین باید حتماً به این فاکتور نیز دقت شود.خرید و فروش انواع تاور کرین

    ·        امکان افزایش ارتفاع تاور کرین

    تقریباً کلیه تاور کرین‌های موجود در بازار را می‌توان به وسیله‌های سکشن (section) مرتفع‌تر کرد. در واقع این سکشن‌ها روی هم قرار می‌گیرند و موجب افزایش ارتفاع کلی تاور کرین می‌شوند. تاور کرین مناسب گزینه‌ای به شمار می‌آيد که در آن روند قرارگیری چند سکشن بر روی هم به‌سادگی و با سرعت بالایی صورت گیرد. این فرایند در بعضی از تاور کرین‌های نامناسب چندین ماه متوالی زمان می‌برد. به طبع چنین موضوعی موجب ایجاد ضررهای مالی فراوان برای کارفرمای پروژه خواهد شد.

    خرید و فروش انواع تاور کرین و دریافت قیمت
    هنگام خرید و فروش تاور کرین از متخصصان کمک بگیرید

    دقت هنگام خرید تاور کرین

    خرید و فروش انواع تاور کرین برای افراد ناآشنا امری به‌شدت پیچیده و دشوار است. در واقع اگر آشنایی خاصی با فناوری‌های مختلف به‌کاررفته در این محصولات ندارید، بهتر است کار را به کاردان بسپارید و همین‌الان با یک کارشناس مجرب تماس بگیرید. خریداری یک تاور کرین نامناسب نتیجه‌ای به جز ایجاد مشکلات مختلف ندارد.

    بارها دیده شده است که کارفرما تنها به دلیل نداشتن آشنایی کامل با روند خرید یک تاور کرین مناسب، اقدام به تهیه تاور کرین خاصی کرده که نه‌تنها کاربرد مدنظر وی را نداشته، بلکه منجر به ایجاد خسارات مالی و جانی شده است. ‌

    توجه داشته باشید تاور کرین یک ابزار ساده برای جابه‌جایی اقلام مختلف نیست. این وسیله کاملاً پیچیده و به‌شدت ظریف است. کوچک‌ترین خطایی در تخمین ظرفیت مدنظر می‌تواند به قیمت جان کلیه پرسنل موجود در محل مدنظر شما شود. با انتخاب یک مرکز خرید و فروش تاور کرین معتبر می‌توانید خیال راحتی از این بابت داشته باشید.

    مهم‌ترین برند‌های تاور کرین موجود در بازار

    مورد دیگری که در زمینه خرید و فروش انواع تاور کرین باید به آن اشاره کنیم، برترین برندهای تاور کرین موجود در بازار ایران است. شناخت اسامی این برند‌ها می‌تواند درک بهتری از کلیت چنین بازاری به شما عزیزان ارائه دهد. به‌طورکلی مهم‌ترین برند‌های حاضر در این صنعت عبارت‌اند از:

    • لیبهر
    • بتکس
    • کایزر
    • پتن
    • زوم لاین
    • الیماک
    • زوم لاین
    • مانیتوک
    • ریچر
    • یونگامو
    • Gjj
    • ان اف تی
    • ماشین بنیاد
    • پینر

    کیفیت کلیه برندهای یاد شده بسیار مناسب است و با خرید هرکدام از آن‌ها می‌توانید از بابت کارکرد مناسب تاور کرین خود مطمئن باشید. شایان‌ذکر است به طبع قیمت محصولات برندهای معتبر نسبت به برند‌های ناشناخته‌تر بیشتر خواهد بود.

    خرید و فروش انواع تاور کرین و دریافت قیمت
    تاور کرین‌ها را می‌توان در محیط‌های مختلفی مشاهده کرد

    سخن پایانی

    به‌جرئت می‌توان گفت از بین انواع مدل جرثقیل، تاور کرین در یک دسته‌بندی کاملاً جداگانه قرار می‌گیرد. این محصول فوق‌العاده با برخورداری از طراحی ویژه می‌تواند در امور مختلفی همچون راه‌سازی و ساختمان‌سازی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای استفاده شود.خرید و فروش انواع تاور کرین

    خرید و فروش انواع تاور کرین مبحثی کاملاً تخصصی به شمار می‌آيد؛ به همین دلیل توصیه می‌شود همواره از متخصصان امر دراین‌رابطه کمک بگیرید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ردا صنعت مشورت کنید. مفتخر هستیم شما کاربران گرامی را جهت خرید و یا فروش انواع تاور کرین همراهی کنیم تا بهترین انتخاب را با توجه به پروژه مدنظر خود داشته باشید.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    11 دیدگاه دربارهٔ «خرید و فروش انواع تاور کرین»

    1. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MCT205 پتن فرانسه

    2. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MCT385 پتن فرانسه

    3. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MCi85 A پتن فرانسه

    4. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MCT78 پتن فرانسه

    5. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MCT68 پتن فرانسه

    6. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MCR225 پتن فرانسه

    7. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MC310 K12 پتن فرانسه

    8. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MC310 K16 پتن فرانسه

    9. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MC205B پتن فرانسه

    10. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MDT 192 H12 پتن فرانسه

    11. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MDT 218 A J10 پتن فرانسه

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader