تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری

تاور کرین و تجهیزات حفاری

  • تاور کرین‌ها یکی از بزرگ‌ترین تجهیزاتی هستند که در هر سایت کاری و پروژه ساخت‌وساز مشاهده خواهید کرد. این ابزار یکی از مهم‌ترین وسایل موفقیت و پیشرفت درست کار شما خواهد بود. اگر محیط پروژه‌ای برای استفاده از تاور کرین‌ها مناسب باشد، حتماً یکی از آن‌ها را در حین روند ساخت خواهید دید. یکی از این‌ها پروژه‌های حفاری هستند که حتماً در آن تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری را در کنار هم مشاهده می‌شوند.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    در طول پیشرفت پروژه‌های حفاری تاور کرین‌ها به حمل تجهیزات سنگین کمک زیادی می‌کنند. این تجهیزات می‌توانند بار زیادی را تحمل کرده و جابه‌جا کند. انواع متفاوت تاور کرین در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتخاب صحیح و خرید با قیمت مناسب می‌توانید از وب سایت ردا صنعت کمک بخواهید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری در این خصوص بپردازیم.

    تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    استفاده از تاور کرین در پروژه‌های حفاری

    آشنایی کلی با تاور کرین و قابلیت‌های آن

    تاور کرین‌ها در اغلب پروژه‌های ساخت‌وساز بزرگ قابل استفاده هستند. قبلاً این ماشین‌آلات تنها برای ساخت ساختمان‌های بلند استفاده می‌شد، اما به مرور زمان و با پیشرفت انواع تاور کرین‌ها و تغییر در ظرفیت بار در نمونه‌های مدرن این تجهیزات، استفاده از آن‌ها گسترده‌تر شد. شما می‌توانید در ساخت سدها، پل‌ها، ساختمان‌های بلند یا پروژه‌های حفاری شاهد استفاده از این دستگاه باشید. برای خرید تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری نیاز به نوع خاصی از تاور کرین‌ها خواهید داشت.

    توانایی تحمل بار در تاور کرین‌های مختلف متفاوت بوده و از دو تن تا بیش از صد تن متغیر است. بهترین راه برای این که متوجه شوید در پروژه خود نیاز به تاور کرین دارید یا نه و این که چه نوعی برای شما مناسب‌تر است، کمک گرفتن از افراد متخصص این حوزه مانند کارشناسان ردا صنعت خواهد بود.

    استفاده از تاور کرین‌هایcrawler در نصب تجهیزات حفاری

    این نوع از تاور کرین‌ها مانند ماشین‌های حمل بسیار بزرگی هستند که در پروژه‌های کاری بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاور کرین‌های کرولر که هم به صورت ثابت و هم متحرک استفاده می‌شوند، برای استفاده در پروژه‌های حفاری گزینه‌ای عالی خواهند بود. قدرت زیاد و شعاع حرکتی بالا باعث شده‌اند که استفاده از این تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری به سهولت انجام شود.

    تاور کرین‌های crawler یکی از بهترین گزینه‌هایی هستند که پیمانکاران می‌توانند برای کار خود انتخاب کنند. این تاور کرین روی پایه‌ای نصب شده است که باعث ثبات هرچه بیشتر آن در حین کار خواهد شد. می‌توانید این تاور کرین را برای حمل راحت‌تر به قطعات کوچک‌تری تبدیل کرده و دوباره به هم متصل کنید.

    تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    نمایی از تاور کرین crawler
    انتخاب یک تاور کرین مناسب برای پروژه‌های حفاری

    زمانی که صحبت از تجهیزات می‌شود، باید بدانید که هر پروژه عمرانی نیازهای متفاوتی دارد. برای انتخاب مناسب تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری باید دقت زیادی در انتخاب خود داشته باشید. پیشنهاد می‌شود که در پروژه‌های خود برای انتخاب تاور کرین حتماً چند نکته را در نظر بگیرید:

    •  توانی که مورد نیاز شما است: چرا در کار خود به تاور کرین نیاز دارید؟ اگر تنها گاهی نیاز به جابه‌جایی تجهیزات سنگین دارید، یک تاور کرین ساده و سبک برایتان مناسب خواهد بود، اما اغلب در نصب تجهیزات حفاری نیاز به تاور کرین‌های بزرگی خواهید داشت.
    •  فضایی که در دسترس شما است: یکی از خصوصیات جالب توجه در مورد تاور کرین‌ها فضای کمی است که در زمین اشغال می‌کنند. با این وجود، شما به فضای کافی برای خود دستگاه و سایر تجهیزات آن نیاز دارید. بهتر است برای نصب تجهیزات حفاری ابتدا بهترین نقطه را برای تاور کرین خود در نظر بگیرید.
    •  توان باری دستگاه: این نکته کاملاً واضح است. در زمان انتخاب تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری باید با یک فرد متخصص مشورت کنید. لازم است تأیید شود که این دستگاه می‌تواند بارها را تا حد مورد نیاز شما جابه‌جا کند. شما برای اجاره، انتقال و سرهم‌بندی تاور کرین باید زمان بگذارید و هزینه کنید. به همین علت، بهتر است قبل از انتخاب خود دقت کافی داشته باشید.
    تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    نحوه نصب تاور کرین در پروژه‌های حفاری
    قرار دادن تاور کرین برای نصب تجهیزات حفاری

    یکی از نکات مهم دقت در نصب تاور کرین است تا بتواند در قراردهی تجهیزات حفاری به شما کمک کند. برای این کار، ابتدا باید در انتخاب جای درست برای این دستگاه دقت کنید. اگر تاور کرین را در نزدیکی نقطه‌ای قرار دهید که سیم‌های برق قرار دارند یا جایی که خیلی کوچک است، خطرات زیادی شما را تهدید می‌کنند. بعد از انتخاب جای مناسب پایه‌های لازم را ایجاد کنید.

    ساخت پایه یکی از اصلی‌ترین مراحل است؛ زیرا تاور کرین را در طول کار ثابت نگه می‌دارد. مرحله بعدی در قرار دادن تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری، وصل کردن آن به پایه‌ها است. باید تا زمانی که به ارتفاع دلخواه خود می‌رسید، دکل‌ها را یک ‌به ‌یک روی هم قرار دهید. در ادامه، بخش‌های چرخنده را به دستگاه متصل کرده و در نهایت، ارتفاع آن را تنظیم کنید. می‌توان ارتفاع اغلب تاور کرین‌ها را مطابق دلخواه خود تغییر داد.

    نکات ایمنی برای استفاده از تاور کرین در نصب تجهیزات حفاری
    اگر قصد خرید یا اجاره تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری را دارید، دقت به نکات ایمنی یکی از مهم‌ترین مراحل کار شما است. این دستگاه باید حتماً زیر نظر افرادی که دارای تخصص و اطلاعات کافی هستند، مونتاژ یا باز شود. اپراتوری که قرار است با تاور کرین شما کار کند، حتماً باید برای این کار آموزش دیده باشد. این فرد باید از سطح بالایی در سلامت بینایی و شنوایی برخوردار باشد.

    همچنین فراموش نکنید که نیاز به بررسی هفتگی این دستگاه یکی از ضروریات کارکرد درست آن است. باید برای چک کردن مناسب تمامی بخش‌های دستگاه زمان کافی در نظر بگیرید. اگر قصد تغییر مکان این دستگاه را دارید، به شرایط جوی دقت زیادی داشته باشید؛ چراکه سرعت وزش باد بسیار اهمیت دارد.

    رعایت ایمنی در استفاده از تاور کرین‌ها خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    رعایت ایمنی در استفاده از تاور کرین‌ها

    کلام آخر

    تاور کرین‌ها از تجهیزاتی هستند که در ساخت ساختمان‌های بلند، پل‌ها یا حتی نصب تجهیزات حفاری بسیار مفید هستند. این تجهیزات در مدل‌ها و برای نیازهای متفاوت ساخته می‌شوند. خرید یا اجاره تاور کرین و نصب تجهیزات حفاری به کمک آن به پیشرفت کار شما کمک زیادی می‌کند. قبل از انتخاب تاور کرین مناسب حتماً از افراد متخصص راهنمایی بخواهید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافی نشوید. ردا صنعت یکی از شرکت‌های فعال در صنعت سازه است که می‌تواند در این زمینه در کنار شما باشد.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *