تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه

تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع

  • از جمله نیاز‌های زندگی مدرن و پیشرفته امروزی سیستم‌های تهویه مطبوع هستند که می‌توانند نقش چشمگیری در کاهش آلودگی داشته باشند. وجود این سیستم‌ها در فضای زندگی و یا کار، حس بهتر و سلامتی بیشتری برای انسان به ارمغان می‌آورد؛ اما یکی از معضلات برای استفاده از این سیستم‌ها، انتقال تجهیزات و نصب این سیستم‌ها به شمار می‌رود. تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع می‌تواند به ما کمک کند تا این کار را آسان و سریع‌تر انجام داد.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم¬های تهویه مطبوع

    سیستم‌های تهویه مطبوع از دو قسمت تشکیل شده‌اند. بخشی از این سیستم‌ها درون محیط بسته ساختمان نصب می‌شود. بخش دیگر آن که به یونیت بیرونی معروف است، باید در یک فضای باز نصب شود که معمولاً این فضا روی پشت‌بام خانه‌ها، هتل‌ها و یا مراکز تجاری بزرگ است. یونیت بیرونی این سیستم‌ها معمولاً حجم و وزن زیادی دارند؛ در نتیجه نقش تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع، جابه‌جا کردن تجهیزات سنگین و حجیم این سیستم‌ها است.

    تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع فروش(خرید) و دریافت قیمت انواع تاورکرین
    یونیت‌های بیرونی سیستم‌های تهویه مطبوع

    دلایل استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع

    امروزه با گسترش آلودگی‌های زیادی که در اطراف انسان و محیط زندگی آن وجود دارد، حفظ سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در نتیجه، همگان سعی دارند با تجهیزات مختلف سلامت خود را حفظ کنند. در همین راستا، استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع به‌خصوص در مکان‌های عمومی مانند ادارات دولتی، هتل‌ها و پاساژهای بزرگ رواج فراوانی پیدا کرده است. از فواید استفاده از این سیستم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    •  کاهش آلودگی هوا و همچنین دلپذیر کردن فضا
    •  تنظیم رطوبت هوا و پیشگیری از رشد قارچ و آسیب به ساختمان‌ها به‌خصوص در نواحی مرطوب
    •  ازبین‌بردن بو‌های نامطبوع محیط
    •  حذف عوامل آلرژی‌زا از محیط
    •  حذف آلاینده‌های درون هوا و فراهم‌کردن هوایی پاکیزه

    چرا از تاور کرین برای نصب تجهیزات سیستم‌های مطبوع استفاده می‌کنند؟

    انتقال تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع برای نصب و استفاده بهینه از این سیستم‌ها بسیار مهم است؛ زیرا در صورت آسیب به این تجهیزات این سیستم‌ها کارایی بالای خود را از دست می‌دهند. استفاده از تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع دلایل زیادی دارد. اکنون به چند مورد از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

    تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع فروش(خرید) و دریافت قیمت انواع تاورکرین
    انتقال آسان تجهیزات سیستم تهویه مطبوع با تاور کرین
    •  حساسیت تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع و ایمنی بالای تاور کرین

    یکی از دلایل استفاده از تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع، حساسیت تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع نسبت به ضربه است. وارد شدن ضربه به تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع می‌تواند کارایی این سیستم‌ها را کاهش دهد و یا به‌طورکلی باعث ازکارافتادن آن‌ها شود.

    باتوجه‌به قیمت بالای این سیستم‌ها، آسیب به آن می‌تواند سبب زیان‌های مالی سنگین برای خریداران این تجهیزات شود؛ بنابراین انتقال ایمن این تجهیزات برای خریداران حائز اهمیت است. ایمنی بالایی که استفاده از تاور کرین دارد، باعث می‌شود تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع بدون هیچ آسیبی به محل مورد نظر منتقل شوند.

    •  عدم امکان حمل دستی تجهیزات و فضاهای محدود

    یکی از دلایل استفاده از تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع، عدم امکان انتقال دستی این تجهیزات است. گاهی وزن و حجم این تجهیزات به حدی بالا است که بدون استفاده از تاور کرین امکان انتقال آن‌ها وجود ندارد.

    برخی اوقات نیز ابعاد راه‌پله‌های ساختمان به‌اندازه‌ای کوچک است که انتقال از طریق راه‌پله امکان‌پذیر نیست و باید برای نصب از تاور کرین استفاده کرد. گاهی نیز این تجهیزات باید به مکانی منتقل شوند که فضا به‌شدت محدود است و تنها با استفاده از تاور کرین امکان انتقال وجود دارد.

    تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع فروش(خرید) و دریافت قیمت انواع تاورکرین
    سنگینی زیاد تجهیزات و عدم امکان انتقال بدون تاور کرین
    •  سرعت بالای انتقال هنگام استفاده از تاور کرین

    یکی دیگر از دلایل استفاده از تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع، سرعت بالای انتقال است. در مراکز تجاری شلوغ و هتل‌های بزرگ تعداد زیادی سیستم‌های تهویه مطبوع باید نصب شوند؛ بنابراین تعداد تجهیزاتی که باید منتقل شوند، زیاد است.

    درصورتی‌که در این مکان‌ها بخواهند بدون استفاده از تاور کرین اقدام به انتقال کنند، زمان زیادی طول می‌کشد تا تمامی تجهیزات منتقل شود. همچنین احتمال آسیب به تجهیزات نیز به دلیل خستگی نیروی کار افزایش پیدا می‌کند. درحالی‌که با استفاده از تاور کرین انتقال این تجهیزات با سرعت بالا و بدون هیچ آسیبی انجام می‌شود.

    •  کاهش هزینه‌ها هنگام استفاده از تاور کرین

    یکی از مهم‌ترین عوامل استفاده از تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع صرفه اقتصادی آن است. استفاده از تاور کرین برای انتقال تجهیزات باعث کاهش هزینه‌های دستمزد شده و می‌تواند صرفه اقتصادی زیادی برای استفاده‌کنندگان از این دستگاه‌ها داشته باشد. این کاهش هزینه‌ در مکان‌های بزرگ که از تعداد بیشتری سیستم تهویه مطبوع استفاده می‌شود، محسوس‌تر است.

    تاور کرین‌های جاده‌ای فروش(خرید) و دریافت قیمت انواع تاورکرین
    تاور کرین‌های جاده‌ای

    از چه نوعی از تاور کرین‌ها بیشتر برای نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده می‌کنند؟

    تاور کرین‌ها انواع مختلفی دارند و از نظر ویژگی‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. از نظر شعاع حرکتی جرثقیل‌های برجی در سه نوع بالارونده، ثابت و متحرک دسته‌بندی می‌شوند که تاور کرین‌های متحرک دارای سه نوع جاده‌ای، ریلی و شناور هستند.

    برای جابه‌جایی تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع می‌توان از این تاور کرین‌ها استفاده کرد؛ اما بیشتر از نوع متحرک جاده‌ای تاور کرین بهره می‌برند. مزیت این نوع تاور کرین در جابه‌جایی آسان و سریع آن است. همچنین قابلیت دسترسی بالای افراد به این نوع تاور کرین می‌تواند از دیگر مزایای آن باشد.

    کلام آخر

    در این مقاله به بررسی کاربرد تاور کرین در نصب تجهیزات سیستم‌های تهویه مطبوع پرداخته شد. شرکت ردا صنعت برترین شرکت فعال در زمینه تأمین و توزیع محصولات ساختمانی و صنعتی است.

    این شرکت می‌تواند بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین تاور کرین‌ها جهت نصب این تجهیزات را در خدمت متقاضیان قرار دهد. شرکت ردا صنعت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز و تیمی متخصص توانسته است بهترین خدمات در زمینه محصولات صنعتی و ساختمانی را به هم‌وطنان عزیز ارائه دهد.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *