جدیدترین مدل‌های کناف با قیمت مناسب

زیرسازی کناف

  • با گسترش ساخت‌وساز واحدهای اداری و مسکونی، طراحان داخلی اقدامات زیادی به‌منظور دیزاین فضای داخل واحدها انجام می دهند. یکی از این اقدامات که بیشتر مورد توجه قرار گرفته، نصب کناف است. این فعالیت دارای چندین مرحله است که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل آن زیرسازی کناف نام دارد.  زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    در این فرایند اندازه‌گیری و شاسی‌کشی انجام می‌شود و سپس نصب صفحات کناف و اتصالات آن صورت می‌گیرد. زیر سازی صحیح به ایمنی بیشتر کار منجر می­شود و از سقوط سازه طی بروز زلزله جلوگیری می‌کند. لازم است تا روی این مرحله سرمایه‌گذاری لازم صورت بگیرد تا در آینده از بروز خسارات احتمالی در امان باشیم.

     زیرسازی کناف چرا مهم است؟ 

    اولین مرحله نصب کناف در واحدهای در حال ساخت، زیر سازی است. این مرحله شامل مراحل مختلفی بوده که نیازمند دقت و حساسیت بالایی است. زیر سازی اصولی کناف به افزایش مقاومت و ماندگاری آن طی مدت‌زمان طولانی منجر می‌شود. درصورتی‌که این مرحله به‌صورت استاندارد انجام نشود، ممکن است سازه‌های کناف از سقف یا دیوار سقوط کرده و خسارات زیادی را ایجاد کند.

    سازه‌های کناف دارای قطعات و اجزای مختلفی بوده و  هر کدام وزن متفاوتی دارند. برای استقرار آن‌ها در جایگاه مناسب، باید زیرسازی آن کاملاً اصولی و طبق استانداردها انجام شود. همچنین زیرسازی موجب نگهداری سازه کناف هنگام بروز زلزله می‌شود.

    در برخی موارد پروفیل‌های کناف طی سرد و گرم شدن ممکن است دچار تغییر اندازه و سایز شوند. این تغییر اندازه نباید به سقوط و آسیب کناف منجر شود، به این ترتیب افراد با زیرسازی صحیح برای تمامی این احتمالات چاره می‌اندیشند. زیرسازی به ظرافت و تمیزی نتیجه کار نیز کمک می‌کند؛ بنابراین برای ایجاد کناف‌های مرتب و ایمن در سقف و دیوار بهتر است مراحل مربوط به زیرسازی را با کمک افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات کامل به سرانجام برسانیم.

     اتصالات دقیق کناف هنگام زیرسازی   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 
    اتصالات دقیق کناف هنگام زیرسازی

    مراحل و اقدامات زیرسازی کناف

    مراحل مربوط به زیر سازی کناف تا حد زیادی به نوع سازه‌ها و جنس پروفیل کناف بستگی دارد. همچنین نوع ساختمان و کشش سقف و دیوارها نیز روی این مرحله تأثیرگذار است. به طور مثال در ساختمان‌های ضعیف‌تر اقدامات مربوط به زیرسازی باید گسترده‌تر انجام شوند.  زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    اولین اقدام هنگام شروع مراحل مربوط به زیر سازی، اندازه‌گیری دقیق سازه‌ها و نقشه‌کشی اصولی است. باید محل قرارگیری هر سازه و همچنین ابعاد و اشکال هندسی آن پیش از نصب کاملاً مشخص باشند تا ظاهر نهایی کناف مرتب باشد و ایمنی آن نیز لحاظ شود. پس از مشخص‌شدن محل نصب هر یک از سازه‌ها سرتاسر سقف باید شاسی­کشی شود. صفحه‌های کناف که پروفیل نام دارند، در این مرحله با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارآلات مشخصی در اندازه‌های تعیین شده برش داده می‌شوند.

    پس از برش صفحات پروفیل، اتصالات مربوط به صفحات، انتخاب و نصب می‌شوند. انتخاب اتصالات باید بادقت و حساسیت بالا صورت بگیرد؛ زیرا تأثیر مستقیم روی ایمنی کار دارد. نصب اتصالات و صفحات گچی، کناف را نیازمند رنگ‌آمیزی می‌کند. رنگ کردن کناف نیز دارای مراحل متعددی است که بهتر است توسط افراد متخصص و باتجربه در این حوزه انجام شود.

    لازم به ذکر است که هنگام زیرسازی باید توجه زیادی به اتصالات برقی و کابل‌های انتقال برق شود. این کابل‌ها باید در مکان‌های تعیین شده قرار داشته باشند و سلامت آن‌ها پیش از شروع مراحل زیرسازی بررسی شود. در صورتی که در اتصالات برقی مشکلی وجود داشته باشد، ممکن است نیاز به پایین آوردن صفحات کناف و ایجاد هزینه‌های اضافی پس از اتمام کار شویم.   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    زیرسازی اصولی کناف با تجهیزات کامل   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 
    زیرسازی اصولی کناف با تجهیزات کامل

    نکات و ابزارآلات موردنیاز هنگام زیر سازی

    هنگام طی‌کردن مرحله مربوط به زیر سازی کناف، لازم است به نکات مختلفی توجه کنیم تا نتیجه کار موفقیت‌آمیز باشد. به طور مثال پیش از طراحی و نقشه‌کشی طرح و مدل کناف، حتماً باید از استحکام سقف و دیوار اطمینان پیدا کنیم. درصورتی‌که دیوار یا سقف نازک باشد و توان تحمل وزن بالا را نداشته باشد، باید اتصالات و صفحات کناف را به‌گونه‌ای انتخاب کنیم که کمترین وزن را دارا باشند.   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    همچنین پیش از شروع نصب سازه‌ها و اتصالات کناف حتماً باید نقشه و طرح اولیه را روی دیوار یا سقف با استفاده از ابزارآلات مخصوص رسم کنیم. در این صورت اندازه‌ها به‌صورت دقیق تعیین می­شوند و سازه‌ها در جای خود قرار می‌گیرند و سازه به استانداردترین شکل ممکن مستقر می‌شود.

    برای زیرسازی و نصب صفحات کناف بهتر است از پیچ و اتصالات باکیفیت و درجه یک استفاده کنیم تا ایمنی کار تضمین شود و احتمال سقوط آن پس از اتمام کار به صفر برسد. طی انجام این فعالیت ابزارآلات مختلفی موردنیاز است که از جمله آن‌ها می­توان به آویزها و رکاب‌ها اشاره کرد. همچنین از سیم‌های مفتول و پیچ‌هایی با اندازه‌های گوناگون در این مرحله استفاده می‌شود.

    از انواع همزن‌ها و چکش‌های لاستیکی نیز برای زیرسازی و تولید مصالح اولیه برای فعالیت‌های این مرحله استفاده می‌شود. اره دستی و سوهان گرد و همچنین کاردک‌های مختلف نیز در زیر سازی کناف نقش مهمی دارند. وجود تمامی این موارد در کنار یکدیگر منجر به اتمام این مرحله با بهترین نتیجه می‌شود.   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    رعایت نکات ایمنی هنگام زیرسازی   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 
    رعایت نکات ایمنی هنگام زیرسازی

    هزینه زیرسازی کناف چقدر است؟ 

    یکی از مهم‌ترین سؤال‌ها هنگام شروع اقدامات مربوط به زیرسازی کناف، هزینه‌های این مرحله است. تعیین قیمت زیرسازی باتوجه‌به عوامل مختلفی از سوی سازندگان کناف و تولیدکنندگان مصالح تعیین می‌شود. به طور مثال متراژ سقف یا دیوار موردنظر تأثیر زیادی روی هزینه زیرسازی آن دارد. بدیهی است هر چه متراژ بالاتر باشد، هزینه تمام شده برای زیرسازی آن بیشتر خواهد بود.   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    سختی کار و سفارش مشتری نیز تا حد زیادی تعیین‌کننده قیمت زیر سازی و نصب کناف است. هر چه مدل‌های درخواستی پرکارتر باشند، نیازمند صرف وقت و انرژی بیشتری است و هزینه دریافتی نصاب کناف از مشتریان بالاتر خواهد بود. در این شرایط ابزارآلات و سازه‌های مورداستفاده در تعداد بیشتری است و به‌این‌ترتیب مشتری برای خرید تجهیزات نیز باید هزینه بیشتری صرف کند.   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    در نهایت سازنده و نصاب باتوجه‌به مهارت ‌و سوابق خود می‌تواند روی قیمت نهایی زیرسازی و نصب کناف تأثیر بگذارد. این هزینه به‌صورت متری تعیین می­شود و در بسیاری از مراکز امکان پرداخت آن به‌صورت اقساطی نیز برای مشتریان وجود دارد.

    جدیدترین مدل‌های کناف با قیمت مناسب   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 
    جدیدترین مدل‌های کناف با قیمت مناسب

    نتیجه‌گیری

    یکی از مهم‌ترین مراحل مربوط به نصب کناف، زیر سازی است. این مرحله شامل اقدامات و فعالیت‌های مختلفی بوده که باید با استفاده از تجهیزات و ابزارآلاتی مشخص صورت بگیرد. زیر سازی کناف روی ظرافت کار و ایمنی آن تأثیر مستقیم دارد و به همین علت بهتر است که به‌صورت کاملاً اصولی و توسط افراد کاربلد انجام می­شود. هزینه‌های مربوط به این مرحله باتوجه‌به معیارهای مشخصی تعیین می‌شود و افراد باتوجه‌به نوع کار و ساختمان خود می‌توانند این فرایند را با مناسب‌ترین قیمت به سرانجام برسانند.   زیرسازی کناف، زیر سازی کناف تیپ a، شاسی کشی کناف، فاصله استاندارد سازه کناف، شاسی کشی کناف دیوار، زیرسازی کناف تیپ b. 

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    ردا سازه 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «زیرسازی کناف»

    1. بازتاب: آشنایی با انواع رنگ کناف - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader