تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی

  • زمانی که صحبت از کار در پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی می‌شود، این ایمنی است که حرف اول را می‌زند. این موضوعی باید در انتخاب تاور کرین برای این پروژه مورد توجه قرار گیرد. استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی یا حفاری و انتقال تجهیزات از جمله مواردی هستند که در صنایع پتروشیمی با آن مواجه خواهید بود.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    با استفاده از تاور کرین‌های ایمن و مناسب می‌توانید ایمنی را برای خود و افراد دیگر تأمین کرده و به پیشرفت هرچه بهتر کار کمک کنید. انتخاب یک تاور کرین مناسب و خرید آن نیاز به تحقیق و بررسی و کمک‌های تخصصی دارد. از این رو، مجموعه ردا صنعت یکی از بهترین مراکزی است که در زمینه خرید، اجاره و مشاوره در زمینه انتخاب مناسب‌ترین تاور کرین برای شما می‌تواند مشاوره‌های ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر به کاربرد تاور کرین‌ها در صنایع پتروشیمی بپردازیم.

    تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    استفاده از تاور کرین در صنعت پتروشیمی

    تاور کرین‌های صنعت پتروشیمی چه هستند؟

    تاور کرین‌های پتروشیمی به آن دسته از تاور کرین‌هایی گفته می‌شود که برای نصب تجهیزات، جابه‌جایی آن‌ها یا در واحد کوکر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این واحد نفت باقیمانده پالایش شده و بعد از تغییراتی برای تولید نفت یا سوخت‌های دیزلی ارزشمند استفاده می‌شود. استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی به کمک آن یکی از گسترده‌ترین کاربردهای دستگاه در این صنعت است.

    تاور کرین‌های بزرگ‌تر اغلب گزینه بهتری برای صنایع پتروشیمی خواهند بود. بارهایی که در این صنایع جابه‌جا می‌شوند، بسیار سنگین هستند و باید در شعاع زیادی جابه‌جا شوند. به همین علت، واحدهای بزرگ‌تر گزینه‌های بهتری برای این صنعت خواهند بود. برای مثال، تاور کرین کنکورد متحرک 440T یکی از ماشین‌آلات مشهوری است که می‌توان از آن در نصب تجهیزات صنایع پتروشیمی، کارخانه‌ها یا معادن استفاده کرد.

    تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    افزایش ایمنی در پتروشیمی به کمک تاور کرین

    خصوصیات تاور کرین‌ها در صنایع پتروشیمی

    تاور کرین‌هایی که در صنعت پتروشیمی یا در پالایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید برای کارکرد صحیح ویژگی‌های خاصی داشته باشند. این تجهیزات باید در مقابل شرایط کاری سخت و محیط‌های غیر عادی مقاومت خوبی داشته باشند.

    تجهیزات قابل اعتماد در صنعت پتروشیمی اهمیت بسیار زیادی دارند؛ زیرا می‌توانند روی تمام زنجیره تولید اثر بگذارند و هزینه‌های نگهداری را به مقدار زیادی کاهش دهند. از این رو، اگر قصد استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به دو مورد دقت زیادی داشته باشید.

    مورد اول این که برند مورد نظر شما در طولانی‌مدت قابل اعتماد باشد و نکته دوم این که بتوان به صورت ایمن و بدون خطر از این دستگاه استفاده کرد. از آنجایی که در مناطق نفت‌خیز هوای شرجی شدید و دمای بسیار متغیر حکم‌فرما است، تاور کرین‌های مورد استفاده در صنایع پتروشیمی نباید به دودهای خورنده در محیط، رطوبت و گرد و خاک بسیار شدید آن مناطق حساس باشند. این ذرات گرد و خاک و دودها ممکن است به تدریج باعث فرسایش بخش‌های الکتریکی و تجهیزات مکانیکی دستگاه شوند.

    از آنجایی که برای انتقال مواد دریافت شده از گودال به مقصد نهایی نیاز به تحمل وزن بسیار زیاد و کار سنگینی است، دستگاه مورد نظر باید قادر باشد بدون داشتن تأخیرهای قابل ‌توجه حجم کاری زیادی را به صورت بهینه انجام دهد. این تاور کرین باید قدرت مبارزه با دمای بالای هوا را داشته باشد. علاوه بر تمام این موارد استانداردهای امنیتی اولین حرف را در انتخاب شما می‌زنند.

    تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    مزیت استفاده از تاور کرین در پتروشیمی و صنایع گازی
    مزیت استفاده از تاور کرین در صنایع گازی و پتروشیمی

    آیا می‌دانستید استفاده از تاور کرین‌های مناسب در صنایع پتروشیمی مزیت‌های بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت؟ حتماً می‌پرسید چگونه این اتفاق رخ می‌دهد؟ تاور کرین‌ها به شما اجازه می‌دهند که تمامی تجهیزات لازم را به سادگی جابه‌جا کنید. این کار تا حد بسیار زیادی از زمان و هزینه‌های لازم برای این انجام کار کم خواهد کرد. شاید به همین علت باشد که استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی به کمک آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

    در چنین محیط‌های خطرناکی که اطراف شما با موادی قابل اشتعال احاطه شده است، برنامه‌ریزی برای استفاده از تاور کرین‌های روغنی اهمیت بسیار بالایی دارد. تاور کرین‌ها خطرات آسیب‌ و جراحات را در زمان استخراج یا انتقال مواد به شدت کاهش می‌دهند. این تجهیزات نه تنها به کاهش زمان کمک می‌کنند، بلکه بسیار بی‌خطرتر از انتقال به صورت دستی خواهند بود. تاور کرین‌های متحرک گزینه‌های ایده‌آلی برای صنایع پتروشیمی هستند.

    جرثقیل کارگاهی تک کابین یا Rough Terrain Crane

    یکی از تاور کرین‌هایی که در بیشتر موارد در تجهیزات پتروشیمی استفاده می‌شود، جرثقیل کارگاهی تک کابین است. این مدل را می‌توان در زیرمجموعه جرثقیل‌های هیدرولیکی قرار داد که کار با آن کمی سخت‌تر است. این دستگاه می‌تواند در شرایط محیطی سخت نیز به کار خود ادامه دهد. یکی از مزیت‌های بزرگ این مدل توانایی آن در عبور از موانع حتی در زمان حمل بارهای سنگین است. همچنین در مقایسه با انواع دیگر تاور کرین با این ظرفیت بار، اندازه بسیار کوچکی دارد.

    در بازار دسته‌بندی‌های مختلفی از تاور کرین‌های تک کابین بر اساس توانایی تحمل وزن و نوع کاربرد آن‌ها وجود دارند. برای مثال، گاهی که قصد استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی را داریم، مدل خاصی از این نمونه تاور کرین‌ها برای ما مناسب خواهد بود، اما شاید در صنایع دریایی یا ساخت‌وساز مدل‌های دیگری بهتر باشند.

    تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی خرید(فروش) و دریافت قیمت تاور کرین
    تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی

    کلام آخر

    استفاده از تاور کرین‌ها تنها به ساخت‌وساز محدود نمی‌شود. یکی از نقاطی که اهمیت استفاده از تاور کرین‌ها در آن بسیار بالا است، پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی هستند. در این حوزه تاور کرین‌ها می‌توانند تا حد بسیار زیادی ایمنی افراد را افزایش دهند و زمان مورد نیاز در انجام هر کار را کم کنند.

    برای استفاده از تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی به کمک این دستگاه باید انتخاب دقیقی داشته باشید. این تاور کرین‌ها باید قابلیت کار کردن در محیط‌های خاص را داشته باشند. برای مثال، لازم است که تاور کرین‌ها نسبت به شرایط متغیر جوی و شرجی بودن زیاد هوا مقاوم باشند. شما می‌توانید برای مشورت گرفتن از افراد متخصص و خرید یا اجاره این ماشین‌آلات با کارشناسان ردا صنعت در تماس باشید.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «تاور کرین و نصب تجهیزات پتروشیمی»

    1. بازتاب: کاتالوگ تاور کرین MC475 M25 پتن فرانسه

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader