استعلام آزمون آیلتس

استعلام آزمون آیتلس

  • آزمون آیلتس بریتیش کنسول (British Council) معمولاً در مقابل آزمون آيلتس سازمان ‌ IDP  استرالیا قرار می‌گیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند باید نسبت به انتخاب یکی از این دو مورد اقدام کنند. اکثر متقاضیان آيلتس بر این تصور هستند که دو آزمون فوق دارای تفاوت‌های اساسی هستند. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا استعلام با ردا صنعت تماس بگیرید .

    احتمالاً از این امر اطلاع دارید که آزمون IELTS تحت نظر سه نهاد اصلی برگزار می‌شود. این سه سازمان یا ارگان اصلی عبارت‌اند از شورای فرهنگی بریتانیای کبیر، سازمان آی – دی – پی کشور استرالیا و دانشگاه کمبریج (Cambridge University). هر سه این موارد در برگزاری آزمون IELTS نقش مهمی ایفا می‌کنند.

    جهت استعلام و دسترسی به سایت سازمان آیتلس با ما تماس بگیرید.

     09108360350

    سؤالاتی که همه ما در آزمون IELTS با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم، توسط متخصصان دانشگاه کمبریج طراحی می‌شوند. دو مؤسسه دیگر یعنی سازمان آي – دی – پی کشور استرالیا و شورای فرهنگی بریتانیای کبیر وظیفه نظارت و بررسی روند برگزاری آزمون مدنظر را بر عهده دارند. با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این رابطه به شما عزیزان ارائه دهیم.

    سؤالات آزمون آيلتس چندین بخش مختلف دارند. بررسی و اعتبار سنجی مدرک آیلتس جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 
    سؤالات آزمون آيلتس چندین بخش مختلف دارند.

    آشنایی با آزمون آیلتس British Council

    آزمون آیلتس بریتیش کنسول یک آزمون کاملاً معتبر به منظور تشخیص سطح شما در زبان انگلیسی محسوب می‌شود. بریتیش کنسول از سال ۱۹۳۰ تاکنون مشغول به فعالیت در زمینه اشاعه و ترویج زبان انگلیسی در سراسر جهان است و یکی از مهم‌ترین وظایف آن، برگزاری آزمون‌های آیلتس به شمار می‌آيد. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    آزمون آیلتس British council همانند آزمون آیلتس IDP در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود. دلیل این امر، تسریع روند دسترسی متقاضیان به این آزمون است. در واقع دو سازمان بریتیش کنسول و ای – دی – پی استرالیا دو مرجع اصلی جهت استقرار مراکز آزمون و همچنین برگزاری IELTS به شکل قانونی هستند. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    جهت استعلام و دسترسی به سایت سازمان آیتلس با ما تماس بگیرید.

     09108360350

    هر آزمون دیگری که توسط بریتیش کنسول و یا آی – دی – پی برگزار نشود، از اعتبار ساقط است و دانشگاه کمبریج نیز آن را به رسمیت نمی‌شناسد. بریتیش کنسول در کشورهای مختلفی همچون عراق و ترکیه دارای یک دفتر اختصاصی است که می‌‌توان به آن مراجعه کرد. این مرکز تا سال ۱۳۹۰ نیز در کشور خودمان یک شعبه داشت.

     آزمون آیلتس بریتیش کنسول در دو مدل کاغذی و با کامپیوتر برگزار می‌شود. مدل کاغذی همان روشی است که احتمالاً با آن آشنا هستید. در حال کامپیوتری نیز تمامی پرسش‌ها و مسائل آزمون باید روی صفحه رایانه حل شوند. محدودیتی برای شرکت در آزمون آیلتس British council وجود ندارد و هر متقاضی می‌تواند به دفعات در آن حضور یابد. البته این امر تنها پس از پرداخت هزینه‌‌های مربوطه قابل انجام است.

    تفاوت خاصی بین این دو آزمون وجود ندارد. بررسی و اعتبار سنجی مدرک آیلتس جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 
    تفاوت خاصی بین این دو آزمون وجود ندارد.

    بخش‌های مختلف آزمون آیلتس British council

    آزمون آیلتس بریتیش کنسول از نظر ساختار هیچ تفاوتی با آزمون آی – دی – پی استرالیا ندارد. در این آزمون نیز چهار بخش مختلف از جمله ریدینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و رایتینگ مورد بررسی قرار می‌گیرند. هر یک از این بخش‌ها شامل نمره مختص به خود هستند که تجمیع آن‌ها نمره نهایی را شکل می‌دهد.

    آزمون آیلتس بریتیش از نظر ساختار نیز به سه گزینه متفاوت تقسیم می‌شود. نوع اول که از آن با نام General یاد می‌کنند، برای اهداف ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع دوم Academic است که برای مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور به آن نیاز خواهید داشت. در کنار این موارد، گزینه دیگری با نام UK.VI وجود دارد که تنها برای متقاضیان سفر و کار در بریتانیای کبیر است. شما باید با توجه به هدف نهایی خود از شرکت در آزمون آیلتس بریتیش کنسول یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    شورای فرهنگی بریتانیا یک نهاد عام‌المنفعه است. بررسی و اعتبار سنجی مدرک آیلتس
    شورای فرهنگی بریتانیا یک نهاد عام‌المنفعه است.

    به حرف کلاهبرداران توجه نکنید!

    وجود دو نوع نهاد برگزارکننده آزمون آیلتس موجب شده است که برخی از کلاهبرداران به منظور فریب متقاضیان دست‌به‌کار شوند و وعده‌هایی خلاف واقع را به آن‌ها بدهند. برخی از مؤسسات کلاهبردار اعلام می‌کنند که یکی از این آزمون‌ها نسبت به دیگری برتری دارد و نمره آن از اعتبار بالاتری در نظر دانشگاه‌های خارجی برخوردار است. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    باید بیان کنیم که این تصور کاملاً نادرست است و نمره ارائه شده برای آزمون شما نه از سوی سازمان idp و نه از سوی سازمان فرهنگی بریتانیای کبیر ارائه مي‌شود، بلکه نتایج آزمون با نتایج ارائه شده از سوی دانشگاه کمبریج مقایسه خواهند شد؛ بنابراین هیچ تفاوتی در اعتبار آزمون هر یک از این نهادها وجود ندارد.

    یکی دیگر از وعده‌های نادرست آن است که آزمون IDP نسبت به آزمون آیلتس بریتیش کنسول سؤالات راحت‌تری دارد و به همین دلیل به سادگی می‌توان آن را پشت سر گذاشت. این موضوع نیز به دلیل طرح شدن سؤالات توسط دانشگاه کمبریج به طور کامل خلاف واقع است و نباید به آن توجه داشته باشید.

    جهت استعلام و دسترسی به سایت سازمان آیتلس با ما تماس بگیرید.

     09108360350

    بنابراین، نه نمرات این دو آزمون و نه حتی سطح کلی سؤالات ارائه شده متفاوت خواهند بود. در زمان ثبت‌نام برای هر یک از این آزمون‌ها حتماً به سازمان‌ها و مراکز کلاهبردار توجه داشته باشید و از آن‌ها دوری کنید. تنها به سراغ مؤسساتی بروید که حقیقت را به شما می‌گویند و قصد فریب متقاضیان آزمون آیلتس را ندارند.

    از کارشناسان ما یاری بگیرید

    کارشناسان ردا صنعت در زمینه آزمون آیلتس بریتیش کنسول نیز اطلاعات جامع و کاملی دارند. شما عزیزان می‌توانید به منظور کسب اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه از دانش و آگاهی کارشناسان ردا صنعت کمک بگیرید تا به نتیجه مناسبی در این رابطه دست پیدا کنید. ردا صنعت از اهمیت بالای آزمون آیلتس مطلع است و به همین دلیل موقعیتی را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید با خیال راحت در چنین آزمون مهمی شرکت کنید. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    آزمون British council نیز اعتبار لازم را دارد بررسی و اعتبار سنجی مدرک آیلتس جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 
    آزمون British council نیز اعتبار لازم را دارد.

    سخن پایانی

    آزمون آیلتس را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آزمون‌های تعیین سطح زبان انگلیسی در اکثر کشورهای جهان معرفی کرد. با شرکت در این آزمون می‌توانید سطح زبان انگلیسی خود را تخمین بزنید و یک مدرک کاملاً معتبر به دست بیاورید که حتی در دانشگاه‌های خارجی نیز پذیرفته می‌شود. جهت استعلام آزمون آیتلس توسط خود شما با ما تماس بگیرید، دسترسی سایت ielts.org را بهتون خواهیم داد و خودتان استعلام بگیرید 09108360350 . 

    آزمون آیلتس بریتیش کنسول و آزمون آیلتس سازمان IDP استرالیا از نظر ساختاری هیچ تفاوتی با هم ندارند؛ بنابراین به هیچ عنوان نباید فریب مؤسساتی را بخورید که اعلام می‌کنند یکی از این آزمون‌ها نسبت به دیگری آسان‌تر خواهد بود. اگر با پرسش‌های دیگری در این رابطه روبه‌رو هستید، حتماً با کارشناسان ردا صنعت تماس بگیرید تا شما را یاری کنند.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا استعلام با ردا صنعت تماس بگیرید .

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *