فروش دیزل ژنراتور

فروش دیزل ژنراتور با بالاترین کیفیت

  • دستگاه صنعتی دیزل ژنراتور به عنوان پشتیبان قوی برق شناخته می‌شود. این محصول از طریق سوخت دیزلی به رفع نیاز افراد در زمینه برق می‌پردازد. افراد می‌توانند در ساختمان‌های تجاری و یا مسکونی خود از انواع مختلف ژنراتورها بهره ببرند. بهتر است بدانید که فروش دیزل ژنراتور با قیمت مقرون به صرفه و بازدهی بالا، آن را به محبوبیت بالایی در بین ژنراتورهای مختلف رسانده است.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    شرایط قطع برق در مناطق مختلف کشور، نیاز ضروری به ژنراتورهارا پررنگ‌تر کرده است. متوقف نشدن کسب و کارها و نهایتاً جلوگیری از اختلال در ادامه زندگی، از وظایف اصلی این دستگاه پرطرفدار به شمار می‌رود. شرایط اضطراری قطع برق، استفاده از سیستم ژنراتور را به یک نیاز اساسی تبدیل می‌کند.

    معرفی کامل سیستم دیزل ژنراتور

    ژنراتورها به عنوان یک دستگاه صنعتی شناخته می‌شوند که از طریق مصرف سوخت دیزلی یا همان گازوئیل به تولید برق در مناطق مسکونی، تجاری و صنایع مختلف می‌پردازند. افراد به منظور رفع نیاز برق خود، به خرید این دستگاه ترغیب می‌شوند. این دستگاه‌ها به راحتی در دسترس قرار می­گیرند و در کوتاه‌ترین زمان راه‌اندازی می‌شوند.

    روشن و خاموش کردن ژنراتورها به زمان زیادی نیاز ندارد. قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت و ماندگاری، محبوبیت بالایی را با خود همراه کرده است. دیزل ژنراتورها توان خروجی بالایی دارند، به عبارت دیگر نسبت به دیگر ژنراتورهای موجود مدت زمان بیشتری کار خواهند کرد. سوخت این محصول از سوخت بنزین ارزان‌تر است و در نهایت طول عمر و ایمنی بالاتری را به همراه خواهد داشت.

    معرفی سیستم پرکاربرد دیزل خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع دیزل ژنراتورژنراتور
    معرفی سیستم پرکاربرد دیزل‌ژنراتور

    انواع مختلف دیزل ژنراتور

    به صورت کلی فروش دیزل ژنراتور در سه مدل قابل حمل، اینورتر و آماده به کار انجام می­شود. ژنراتورهای قابل حمل معمولاً برای وصل کردن به لوازم الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتور این نوع دستگاه 3600 دور در دقیقه کار می‌کند. راه‌اندازی تلویزیون، کولر و دستگاه‌های الکتریکی دیگر یکی از موارد استفاده از این نوع ژنراتورها است.

    کارکرد ژنراتور اینورتر از 2800 تا 3100 وات است و عمدتاً در ساختمان‌های تجاری کاربرد دارد. ژنراتورهای آماده به کار به عنوان ژنراتور خودکار نیز شناخته می‌شوند. این دستگاه به صورت خودکار به تشخیص قطع بودن برق می‌پردازد و تنها در چند ثانیه روشن خواهد شد.

    دیزل ژنراتور چگونه کار می‌کند؟

    احتمالاً برای شما هم سؤال است که ژنراتورها برای تولید برق از چه سوختی استفاده می‌کنند؟ این دستگاه به منظور ایجاد برق مصرفی، از سوخت گازوئیل با دیزل بهره می‌برد. همان‌طور که می‌دانید سوخت دیزلی از انرژی شیمیایی تشکیل شده است؛ بنابراین ژنراتور به منظور انجام وظیفه خود از انرژی شیمیایی موجود استفاده کرده و از طریق احتراق، آن را به انرژی مکانیکی تبدیل می­کند.

    انرژی مکانیکی تولید شده باعث چرخش یک میل لنگ در موتور این دستگاه شده و در ادامه دو آهنربای موجود در دستگاه یک محیط مغناطیسی را ایجاد می­کنند و سیم‌هایی دور میل لنگ به چرخش در می‌آیند تا بارهای الکتریکی ایجاد شوند. با توجه به یک قانون کلی، دیزل ژنراتورها به ازای هر کیلووات ساعت تولید برق، 0.4 لیتر دیزل مصرف می‌کنند. بهتر است بدانید که سوخت دیزل در واقع همان گازوئیل است.

    نحوه کارکرد سیستم ژنراتور خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع دیزل ژنراتور
    نحوه کارکرد سیستم ژنراتور

    مزایای استفاده از سیستم ژنراتور

    فروش دیزل ژنراتور به دلیل کاربردهای مختلف این دستگاه، در تعداد بالایی انجام می‌شود. آنها در روستاهایی که به شبکه برق متصل شده‌اند، نقش پررنگی را ایفا می­کنند. در چنین روستاهایی این محصول به عنوان منبع اصلی برق یا سیستم پشتیبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه در محیط‌های مسکونی و تجاری نیز کاربرد دارد. در برخی مواقع برق ساختمان­ها قطع می‌شود و هم‌زمان این محصول، می‌تواند کارکرد خود را به نمایش بگذارد.

    محیط‌های مسکونی معمولاً از ژنراتورهای 8 تا 30 کیلوواتی استفاده می‌کنند و مکان‌های تجاری نیز از ژنراتورهای 8 تا 2000 کیلو واتی بهره می‌برند. نیروگاه‌های مختلف مانند نیروگاه‌ گاز طبیعی، نیروگاه زغال سنگ و نیروگاه‌های برق آبی نیز جزو مکان‌هایی هستند که معمولاً به این دستگاه پرکاربرد متکی می‌شوند، به عبارت دیگر نیازهای پکینگ برق با استفاده از ژنراتورها برطرف خواهد شد. دیزل ژنراتور در مقایسه با دیگر ژنراتورها از سوخت بالایی بهره نمی‌برد؛ بنابراین برای محیط زیست نیز سالم‌تر است.

    معایب استفاده از دیزل ژنراتور

    بهتر است بدانید که معایب این دستگاه در مقابل مزایای آن به چشم نمی‌آیند؛ اما نیاز است تا افراد به برخی نکات قبل از خرید آگاه باشند. افزایش قیمت گازوئیل استفاده از ژنراتورها را مشکل می‌سازد؛ زیرا سوخت اصلی این دستگاه از طریق سوخت دیزلی تأمین می‌شود.

    موتورهای دیزلی از قطعات بزرگ و سنگینی استفاده می‌کنند؛ بنابراین مراقبت از آنها و جلوگیری از خراب شدن آنها یکی از موارد بسیار ضروری به شمار می‌رود. خرابی در هر قطعه ممکن است هزینه‌های متفاوتی را به همراه داشته باشد؛ اما نگران نباشید. شما می‌توانید از طریق ردا صنعت که به عنوان بزرگ‌ترین پلت فرم در صنعت سازه شناخته می‌شود و فروش دیزل ژنراتور یکی از خدمات اصلی این پلت فرم است، معتبرترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را خریداری کنید تا نیاز به تعمیر به حداقل برسد.

    فروش انواع دیزل ژنراتور خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع دیزل ژنراتور
    فروش انواع دیزل ژنراتور

    دیزل ژنراتور چند ساعت توانایی کار کردن دارد؟

    طول عمر و ماندگاری دیزل ژنراتور به اندازه دستگاه و شیوه نگهداری از آن بستگی دارد؛ اما به طور کلی این دستگاه به صورت حداقل 15000 ساعت و حداکثر 50000 ساعت کار می‌کند. پس از این زمان احتمالاً دستگاه شما به تعویض فیلترها و یا تعمیر برخی قطعات نیاز دارد تا کارکرد اصلی خود را از دست ندهد. اگر سوخت به صورت مداوم به ژنراتور برسد، این دستگاه حدود 500 ساعت به صورت مداوم کار می‌کند.

    با توجه به اینکه اگر دستگاه خود را از فروشگاه‌های معتبر در این زمینه تهیه کنید نیاز به تعمیر به حداقل می‌رسد، بهتر است برخی وظایف را در طول مدت استفاده رعایت کنید. بازرسی از اجزای مختلف، تخلیه کردن و تعویض مایع خنک‌کننده در دستگاه، تعویض روغن و سوخت، تمیز کردن فیلترها و در نهایت تست کردن باتری ژنراتور از جمله وظایف دوره‌ای مصرف‌کنندگان هستند.

    کارکرد سیستم‌های دیزل ژنراتور خرید(فروش) و دریافت قیمت انواع دیزل ژنراتور
    کارکرد سیستم‌های دیزل ژنراتور

    کلام پایانی

    برق یکی از مهم‌ترین نیازهای موجود در زندگی است. برق مسکونی و برق صنعتی و تجاری در برخی مواقع به نیروهای کمکی نیاز خواهند داشت. ممکن است به هر دلیل برق ساختمان قطع شود؛ بنابراین کسب و کار و یا زندگی در چنین مواقعی مختل خواهد شد. فروش دیزل ژنراتور به ایجاد برق در موقعیت‌ها و ساعات مختلف شبانه‌روز کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که ردا صنعت، این دستگاه را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی باورنکردنی در پلت فرم خود به فروش می‌رساند.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *