ردا صنعت
انواع تجهیزات استخری

انواع تجهیزات استخر

  • تجهیزات استخر شامل پمپ‌ها، فیلترها، بخاری‌ها و پاک کننده‌ها و همچنین فیدرهای شیمیایی و مولدهای کلر نمک است. پمپ و فیلتر، سخت‌افزار مهم استخر برای گردش و تمیز کردن آب آن است. قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    انواع تجهیزات استخری کدامند؟

    از انواع تجهیزات استخر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • پمپ‌های استخر

    یکی از مهم‌ترین تجهیزات پمپ استخر است؛ زیرا بدون انتقال آب از سایر قسمت‌های سیستم، همه چیز به‌سرعت از هم می‌پاشد. تجهیزات پمپاژ برای کل سیستم تصفیه و بهداشت اهمیت زیادی دارد.

    • فیلترهای استخر

     بدون فیلتر، آب استخر با میلیون‌ها ذره مرئی و نامرئی به‌سرعت کدر می‌شود و اندکی بعد بدتر خواهد شد. دومین قطعه مهم از تجهیزات استخر فیلتر است.

    • فیدرها و تصفیه کننده‌های شیمیایی

     ارائه یک جریان ضدعفونی کننده ثابت به آب استخر برای حفظ آب تمیز و شفاف بسیار مهم است. تجهیزات بهداشتی در استخر شنا شامل کلریناتورهای قرص، فیدرها، شناورها و ژنراتورهای کلر آب نمک هستند. یکی دیگر از مقوله‌های مهم سخت‌افزاری استخر، زمانی است که فیدرهای شیمیایی یا سلول‌های نمکی تولید کلر را متوقف می‌کنند. 

    • بخاری استخر گازی، برقی و خورشیدی

     برای برخی، بخاری استخر یکی از تجهیزات لوکس اختیاری در نظر‌گرفته می‌شود؛ درحالی‌که برای برخی دیگر نمی‌توانند استخر را بدون تجهیزات مورد علاقه خود مانند بخاری گازی، بخاری خورشیدی یا پمپ حرارتی استخر تصور کنند.

    • تجهیزات تمیز کردن استخر

     یکی دیگر از موارد اختیاری تجهیزات استخر، تمیزکننده اتوماتیک استخر است. همچنین ابزارهای دستی تمیز کردن استخر وجود دارد، اما برای جارو اتوماتیک استخر، صاحبان آن به دسته تجهیزاتی نگاه می‌کنند تا از بین پاک کننده‌های رباتیک، پاک کننده‌های مکش و پاک کننده‌های استخر تحت فشار خرید کنند.

    لوازم و متریال‌های مصرفی در استخرها

    •  اسپیکر شناور بی‌سیم استخر

    این اسپیکرها کاملاً ضد آب هستند و چندین سطح صدا را با وضوح بالا ارائه می‌دهند. اسپیکر را می‌توانید به تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه خود متصل کنید تا به لیست‌های پخش مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و به‌راحتی صدا و سایر عملکردها را از دستگاه خود کنترل کنید.

    اسپیکر شناور بی‌سیم استخر قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.
    اسپیکر شناور بی‌سیم استخر
    • استخر Poolmaster و فواره

    شما می‌دانید که گردش استخر چقدر مهم است. مطمئناً، پمپ نیاز است، اما نه تنها یک آب‌نمای خوب می‌تواند زیبا و خنک باشد، بلکه می‌تواند به جابجایی آب استخر بیشتر کمک کند.

    ارتفاع و جهت اسپری آب‌نمای استخر کاملاً قابل تنظیم است. فواره برای اکثر اتصالات برگشتی رزوه‌ای ۱.۵ اینچی مناسب است و برای استخرهای داخل و روی زمین کار می‌کند. همچنین نصب آن بسیار آسان است. قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.

    فواره کنار استخر قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.
    فواره کنار استخر
    •  رمپ فرار

    کمک به موجوداتی مانند قورباغه‌ها، سنجاب‌ها، موش‌ها، پرندگان، مارها، خرگوش‌ها و حتی زنبورها برای بیرون آمدن از استخر نیز به این رمپ فرار استخر نیاز دارند. مونتاژ و قرار دادن آن بسیار آسان است و ممکن است بخواهید تعدادی از آن‌ها را در اطراف استخر قرار دهید.

    • حوله گرم کن

    این حوله گرم کن با ظرفیت فوق‌العاده می‌تواند تا دو حوله بزرگ یا چند حوله کوچک‌تر را در خود جای دهد. قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.

    حوله‌های استخر شما را در دمای ۱۲۰ درجه فارنهایت (۴۹ درجه سانتیگراد) کاملاً گرم نگه می‌دارد و به‌صورت اتوماتیک خاموش می‌شود؛ بنابراین هرگز نگران داغ شدن بیش از حد و آسیب دیدن آن نباشید. به هر پریز برق ۱۲۰ ولت AC استاندارد وصل می‌شود.

    حوله گرم کن استخر قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.
    حوله گرم کن استخر
    • استخر و حمام پا

    حمام پلاستیکی کوچک بادوام را روی عرشه نزدیک پله‌ها قرار می‌دهند و همه می‌توانند قبل از اینکه وارد آب شوند پاهای خود را در آن بشویند. آب استخر تمیز می‌ماند و بعداً کار بسیار کمتری برای انجام دادن خواهید داشت.

    • سطل شناور نگهداری اسباب‌بازی استخر

    تجهیزات استخر از جمله سطل نگهداری اسباب‌بازی از توری با کیفیت بالا‌ساخته شده است که اجازه می‌دهد اسباب‌بازی‌های استخر شما خشک شوند. این سطل همچنین احتمال ایجاد کپک روی اسباب‌بازی‌ها یا خود سطل را کاهش می‌دهد و مونتاژ کردن آن به ابزار نیاز ندارد.

    •  پتوی خورشیدی Solar Blanket

    پتوی خورشیدی به دو دلیل عالی است. اول اینکه، به گرم کردن استخر با استفاده از انرژی خورشیدی کمک می‌کند و استخر شما را برای استفاده در زمانی که می‌خواهید‌آماده می‌کند. همچنین به کاهش هزینه‌های انرژی و کاهش تبخیر کمک می‌کند.

    •  ملزومات ایمنی

    شما باید چند مورد ایمنی را در دسترس داشته باشید. آن‌ها شامل یک طناب و خط شناور برای بستن انتهای عمیق استخر، یک شناور حلقه‌ای، یک قلاب ایمنی و یک کیت کمک‌های اولیه هستند. همه این موارد باید در مکانی به‌راحتی قابل دسترس و مشخص قرار گیرند. به‌طور مرتب آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در شرایط خوبی هستند. قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.

    • حصار استخر

    یکی دیگر از تجهیزات استخر ایمنی حیاتی، حصار مشبک با دروازه قفل شده است.

    حصار مناسب برای اطراف استخر قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.
    حصار مناسب برای اطراف استخر
    •  نودل‌های استخری

    نودل‌های استخری با ماندگاری طولانی و ارزان برای استراحت، تمرینات آب و بازی عالی هستند. آن‌ها همچنین از یک فوم بسیار متراکم‌ساخته شده‌اند که نودل استخری سفت‌تر و شناورتری ایجاد می‌کند تا برای سال‌های بیشتری از آن لذت ببرید.

    •  یک خنک کننده شناور بادی

    با استفاده از این خنک کننده بادی، زمانی که میل به نوشیدنی سرد دارید، نیازی به خروج از استخر نخواهید داشت. با دستگیره‌های بادوام و قابل اتصال به هر صندلی، حتی می‌توانید آن را برای یک روز تعطیل در رودخانه به طبیعت ببرید.

    •  فواره جادویی استخر

    فواره جادویی می‌تواند با نصب آسان و فناوری آب استخر را با ارتفاع تقریباً دلخواه بدون زحمت در کنار استخر شما فراهم کند. با تجهیزات استخر صداهای آرامش‌بخش آب‌نمای فواره، همراه با نمایش نور LED در شب، محیطی عالی را ایجاد می‌کند.

    • شوک استخر

    وقتی استخر شما بو می‌دهد، وقت آن است که به آب خود شوک بزنید. استخر شما در واقع نباید بوی چیزی بدهد. این بوی شیمیایی به این معنی است که سطح ضدعفونی کننده شما بسیار پایین است و دیگر کار خود را انجام نمی‌دهد. قیمت، خرید (فروش) موتورخانه تجهیزات استخر.

    شوک دادن به استخر باعث می‌شود سطح ضدعفونی‌کننده باکتری‌ها را از بین برود و از تمیز بودن آب اطمینان حاصل خواهید کرد. برای انجام مؤثرترین کارها، هیپوکلریت کلسیم یا شوک کال هیپو را انتخاب کنید. با ضربه‌زدن به آب خود هفته‌ای یک بار یا حداقل یک بار در میان از بوی وحشتناک استخر جلوگیری کنید. هرچه بیشتر از استخر خود استفاده کنید، بیشتر اوقات باید به آن شوک بزنید.

    جهت خرید انواع سیستم و تجهیزات استخرهای صنعتی و خانگی می‌توانید هم اکنون با کارشناسان فروش ما در ردا صنعت تماس حاصل نمایید.

    نتیجه‌گیری

    بسیاری از فروشگاه‌های استخر، لوازم زیادی خواهند داشت که ممکن است برای انجام کار شما کاملاً نیاز باشد. ممکن است بعداً لوازم و تجهیزات استخر دیگری پیدا کنید که نمی‌توانید بدون آن‌ها زندگی کنید. همه ما راه‌های مخصوص به خود را برای رسیدگی به تعمیر و نگهداری استخر با تغییرات کوچک برای رسیدن به هدف نهایی داریم. فقط مطمئن شوید که لوازم ضروری برای تمیز نگه‌داشتن استخر خود را دارید و از سرمایه‌گذاری خود لذت بیشتری خواهید برد.

    تماس با ردا صنعت09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    4 دیدگاه دربارهٔ «انواع تجهیزات استخر»

    1. بازتاب: شوک دادن به استخر - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | خرید کلر برای استخر

    2. بازتاب: پیمانکار تأسیسات - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    3. بازتاب: طراحی برکه و آبنما - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    4. بازتاب: سنگ تراورتن - قیمت سنگ تراورتن - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader