ردا صنعت
تجهیزات بابکت

بابکت

  • مقدمه

    تا بحال نام برند بابکت را شنیده‌اید ؟ بابکت (Bobcat) یک برند جهانی با کارکنان و امکانات تولیدی در سراسر جهان است. این شرکت به آنچه تولید می‌کند و ارزشی که ارائه‌می‌دهد و روابطی که می‌سازد. افتخار می‌کند؛ همه این‌ها در عین حال به موفقیت افراد کمک می‌کند. مشتریان از ماشین‌آلات و فناوری‌های شرکت برای انجام کارهای بیشتر در ساخت‌وساز، کشاورزی، محوطه‌سازی، اجاره، نگهداری زمین، آب و برق و سایر کاربردها استفاده می‌کنند.

    هم افرادی که پشت این برند هستند و هم تجهیزاتی که تولید می‌شوند، سخت، چابک و همه‌کاره‌هستند. تجهیزات Bobcat حس غرور را تقویت کرده و حتی در چالش‌برانگیزترین حوزه‌های شغلی نیز باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود. در ادامه با برخی محصولات و کاربرد بابکت آشنایی بیشتری پیدا می‌کنیم.

    لودر کامپکت
    سری R لودرهای کامپکت

    برخی از ویژگی‌های شرکت برند بابکت

    از ویژگی‌هایی که می‌توانید در این شرکت مشاهده کنید، ذکر گزینه‌های زیر در اولویت قرار می‌گیرند :

    برتری برند

    از زمان بنیانگذاری، شهرت این شرکت بر اساس عملکرد و قابلیت اطمینان به وجود آمده است. تجهیزاتی می‌سازد که مشتریان و اپراتورها را توانمند می‌کند تا کارهای بیشتری انجام دهند، باهوش‌تر باشند و با اطمینان کامل به هر شغلی رسیدگی کنند.

    رهبری نوآوری

    نوآوری هسته اصلی هر کاری است که بابکت انجام می‌دهد. همچنان با پیشروی در پیشرفت‌های بزرگ، توسعه فناوری‌های گوناگون و پیشرو در محصولات، خدمات و امکانات جدید برای مشتریان خود، در تجهیزات فشرده است.

    پشتیبانی توسط مردم

    موفقیت‌های این شرکت تنها به لطف افرادی که آن را به جلو پیش می‌برند ممکن شده است. تعهد و اشتیاق کارکنان برای ارائه بهترین محصولات و خدمات بی‌نظیر است. تیم یکپارچه و جهانی زندگی، مشاغل و جوامع را بهتر و قوی‌تر می‌کند.

    متعهد به جامعه

    بابکت به‌عنوان یک سازمان متعهد به جامعه و سرمایه‌گذاری زمان و منابع در جوامعی که مشتریان، فروشندگان و کارمندان در آن زندگی و کار می‌کنند فعالیت دارد و سال به سال تلاش‌های خود را برای ایجاد یک تأثیر پایدار و مثبت گسترش می‌دهد.

    لودرها و کاربرد بابکت

    با وجود چندین گزینه لودر بابکت برای انتخاب، پیدا کردن‌ماشینی که متناسب با نیازهای شغلی خاص شما باشد برای شما آسان است. با مقایسه ظرفیت‌های عملیاتی رتبه‌بندی شده‌و سایر مشخصاتی که برای کار شما مهم هستند، بهترین نوع لودر را برای کار خود انتخاب کنید.

    لودربابکت کامپکت (Compact Track Loaders)

    مجموعه کامل لودرهای کامپکت Bobcat برای کمک به انجام کارهای بیشتر با بهترین مواد اولیه ساخته‌شده‌است. لودرهای کامپکت Bobcat  به‌عنوان قوی‌ترین، راحت‌ترین و همه کاره‌ترین لودرهای کامپکت صنعت شهرت یافته‌اند. وقتی صحبت از قابلیت‌های بلند کردن، نیروی فشاری ، شناوری و اختلال در زمین می‌شود، برندهای دیگر نمی‌توانند جایی داشته‌باشند.

    حتی در شرایط نرم، شنی، مرطوب یا گلی، می‌توانید از آن عبور کنید و کار را انجام دهید. با معرفی سری R بابکت – انقلاب بعدی در لودرها – از لحظه‌ای که وارد کابین می‌شوید متوجه پیشرفت‌هایی خواهید شد. این لودر مهندسی شده‌تا سطح کار را از هر نظر بالا ببرد و بهره‌وری بهتری را در جایی که مهم است – در محل کار شما ارائه‌دهد.

    لودرهای Skid-Seer Loader

    مجموعه کامل لودرهای کنترلی Bobcat برای کمک به انجام کارهای بیشتر ساخته شده است. برند Bobcat اولین لودر اسکیت فرمان جهان را اختراع کرد و با میراثی بیش از 60 سال از کیفیت، عملکرد و قابلیت اطمینان به کار خود ادامه داد. جای تعجب نیست که بابکت پرفروش‌ترین برند لودر در جهان است.

    لودرهای skid-seer
    لودرهای skid-seer لودر
    لودرهای Small Articulated Loaders

    این لودر سازگار با چمن و بسیار قابل مانور، ردپایی سبک و حجم کاری سنگین را ارائه‌می‌دهد. این لودرهای کوچک می‌توانند چالش‌های بزرگ زیادی را در فضاهای کوچک انجام دهند. در حالیکه مزاحمت را برای سطوح مستقر به حداقل می‌رساند. این لودرهای زیرک یک اتصال مفصلی محکم با چرخش  دارند که امکان مانور در فضاهای تنگ را به همراه حالت ایمن برای چمن فراهم می‌کند تا شانس زدن چمن هنگام چرخش یا حمل بار را محدود کند.

    این لودرهای بابکت قابلیت بلند کردن چشمگیر و اندازه جمع و جور را ارائه می‌دهند که به راحتی در مناظر حصارکشی شده، خودکارها، مهد کودک‌ها و موارد دیگر کار می‌کند؛ از جابجایی مواد گرفته تا تعمیر و نگهداری زمین، این دستگاه کوچک می‌تواند انواع پروژه‌های محوطه‌سازی را انجام دهد.

    مینی لودر بابکت
    مینی لودر بابکت
    رمینی لودر بابکت

    مینی تراک لودرهای Bobcat کارهای سختی را که برایش طراحی شده‌اند را در فضاهای کم و فشرده‌به‌خوبی انجام می‌دهند. امینی ‌لودرهای Bobcat® در جاهایی کار می‌کنند که ماشین‌های دیگر نمی‌توانند. یک کارگر می‌تواند کارهای مختلفی را در مناطق با دسترسی محدود انجام دهد و نیاز به چرخ دستی و بیل را کاهش دهد. با انتخاب سبک پیاده‌روی یا سواری به راحتی از دروازه‌ها، درها یا سایر فضاهای باریک عبور کنید.

    دمینی لودر بابکت، که گاهی اوقات به عنوان مینی skid steers شناخته می‌شوند، تطبیق‌پذیری اتصال لودرهای برادر بزرگتر Bobcat را ارائه می‌دهد. می‌توانید دستگاه خود را به رابط صنعتی مشترک (CII) – موجود در MT100 – یا سیستم نصب منحصر به فرد Bob-Tach® مجهز کنید.

    زلودرهای چرخدار کا‌مپکت(Compact Wheel Loaders)

    لودرهای چرخ‌دار بابکت جمع و جور با قابلیت‌های قابل توجه جابجایی مواد و مانورپذیری بالا، دستگاهی هستند.که می‌توانند کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهند.  لودرهای چرخدار Bobcat با ظرفیت سطل بالا، قابلیت‌های قابل توجه جابجایی مواد، قدرت هل‌دادن‌عالی و سرعت حرکت سریع، به اپراتورها از طریق طیف گسترده‌ای از کارهای سخت که نیاز به مانور پیشرو دارند، مزیتی برای قدرت می‌دهند.

    در این برند از بابکت یک ابزار قابل تنظیم نصب شده‌که برای راحتی و کنترل بیشتر و عملیات اتصال پیشرفته که در نمایشگر ادغام شده‌است، کاربرد دارد. پانل صفحه نمایش کابین با قابلیت خواندن‌آسان، قابلیت‌های تعامل و نظارت کامل با ماشین را فراهم می‌کند، از جمله ارتباطات بی‌سیم Machine IQ که کارایی محل کار، زمان کارکرد ماشین و سلامت و امنیت ماشین را به حداکثر می‌رساند.

    نتیجه‌گیری

    بابکت شناخته‌شده‌ترین برند لودر در دنیاست که با کیفیت‌ترین و بروزترین لودرها و دیگر تجهیزات را تولید و روانه بازار می‌کند. با توجه به نوع کاربری و فضای موجود می‌توان از انواع لودرهای این شرکت استفاده کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    2 دیدگاه دربارهٔ «بابکت»

    1. بازتاب: انواع لودر - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان | قیمت خرید لودر| قیمت لودر

    2. بازتاب: لودر ولوو - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader