لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه را بیشتر بشناسید

  • همه افراد بارها و بارها نام لوله‌های گالوانیزه را شنیده‌اند. این لوله گالوانیزه را می‌توان از پرکاربردترین لوله‌های موجود در بازار دانست که در موارد مختلفی به کار برده می‌شود. شاید بتوان گفت که این لوله‌ها به اندازه لوله‌های پی وی سی مهم هستند و کاربران زیادی از آنان استفاده می‌کنند.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    همین امر خود یک دلیل مناسب جهت ضرورت آشنایی با این لوله‌ها به شمار می‌آيد. در واقع چه در حوزه لوله‌کشی فعالیت کنید یا خیر، لازم است که به طور کامل با مشخصات مربوط به این لوله‌ها آشنایی پیدا کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان خرید این محصولات تنها به سراغ گزینه‌های عالی بروید.

    لوله‌های گالوانیزه نیز مانند بسیاری از لوله‌های دیگر در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی به فروش می‌رسند. این موضوع موجب تنوع انتخاب‌های کاربران می‌شود،‌ البته ممکن است کاربران عادی در این شرایط دچار سردرگمی شوند. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را به طور کامل با این محصولات آشنا کنیم.

    لوله گالوانیزه
    ساختار این لوله‌ها بسیار مقاوم است

    لوله های گالوانیزه چه نوع لوله‌هایی هستند؟

    به‌طورکلی باید گفت که لوله گالوانیزه یک نمونه لوله فلزی (metal pipe) به شمار می‌آید که بر روی آن یک لایه خاص قرار می‌‌گیرد. شاید بپرسید که این روکش دقیقاً از چه جنسی است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که لایه مذکور یک لایه نازک از فلز روی خواهد بود. در واقع همین لایه نازک از فلز روی موجب ایجاد تفاوت بین لوله‌های گالوانیزه با سایر لوله‌های فلزی موجود در بازار شده است. روی یکی از بهترین مواد موجود به منظور ایجاد روکش‌های مختلف بر روی لوله‌های فلزی به شمار می‌آيد.

    لایه روی چه تأثیر خاصی بر روی این لوله‌ها می‌گذارد؟

    لوله گالوانیزه به دلیل داشتن لایه روی موجود بر روی آن، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر خوردگی و رسوبات مختلف است. همان‌طور که می‌دانید در درون مایعاتی مانند آب شرب شهری مقدار بسیار زیادی ناخالصی وجود دارد. این ناخالصی‌ها به مرور زمان منجر به ایجاد رسوبات زیاد در درون لوله‌ها فلزی معمولی می‌شوند. این در حالی است که لوله‌های گالوانیزه در برابر این مشکل به‌طو کلی مصون هستند.

    لوله‌های گالوانیزه به علت برخورداری از لوله روی مذکور،‌ دارای طور عمر بسیار مناسبی نسبت به سایر لوله‌های فلزی هستند. در واقع با خریداری این لوله‌ها دیگر نیاز نیست که نگرانی خاصی در مورد خراب‌شدن محصولات مدنظر پس از سال‌های متمادی داشته باشید. این محصولات خیال شما را از بابت انتقال صحیح آب راحت می‌کنند. شایان ذکر است که از این لوله‌ها علاوه بر خطوط آبرسانی، به منظور انتقال برخی از مایعات خاص نیز به کار برده می‌شود.

    لوله گالوانیزه
    این لوله‌ها بسیار کاربردی هستند

    انواع مختلف لوله گالوانیزه

    یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمینه شناخت لوله گالوانیزه باید به آن اشاره کنیم، انواع مختلف این لوله‌ها محسوب می‌شود. به‌طورکلی در حال حاضر امکان خریداری دو نوع متنوع از لوله‌های گالوانیزه وجود دارد که عبارت‌ از: لوله‌های گالوانیزه فولادی و لوله‌های گالوانیزه آهنی است.

    لوله های گالوانیزه آّهنی

    این لوله‌ها را می‌توان رایج‌ترین لوله‌های گالونیزه دانست که به علت رنگ خاکستری تیره به سرعت توسط کاربران شناخته می‌شوند. به منظور ساخت این لوله‌ها از آهن خاصی با نام آهن سفید استفاده می‌کنند. این لوله‌ها نیز همان‌طور که گفته شد با یک لایه روی پوشانده می‌شوند تا میزان مقاومت کلی آن‌ها به شکل بسیار مناسبی افزایش یابد. لوله‌های گالوانیزه آهنی را می‌توان در دسته لوله‌های درزدار نیز قرار داد. شاید به همین دلیل باشد که در بازار کشورمان این لوله‌ها کاربرد بیشتری دارند.

    لوله های گالوانیزه فولادی

    لوله گالوانیزه فولادی نوع دیگری از لوله‌های گالوانیزه به شمار می‌آید که می‌توان آن را به منظور انتقال انواع مایعات به کار برد. نوع ورق به‌کاررفته برای ساخت این محصولات از نوع ورق فولاد نرم است. لوله‌های گالوانیزه فولادی به دلیل ساختار خاص خود وزن کمتری نسبت به لوله‌های گالوانیزه آهنی دارند؛ بنابراین، اگر از جمله کاربرانی محسوب می‌شوید که وزن لوله گالوانیزه برایتان اهمیت دارد، بهتر است به سراغ لوله‌های گالوانیزه فولادی بروید.

    البته، این وزن کم یک سری معایب خاص را نیز به دنبال می‌آورد. به‌عنوان‌مثال، لوله‌های گالوانیزه فولادی نسبت به لوله‌های گالوانیزه آهنی از میزان مقاومت کمتری در برابر انواع اسید‌ها برخوردار هستند. در واقع پیش از خرید این محصولات لازم است که کاربرد و همچنین محیطی که لوله در آن قرار می‌گیرد را به خوبی مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید محصولات مناسبی را خریداری کنید.

    به‌طورکلی برای محیط‌های اسیدی و محیط‌هایی که لوله باید در کف زمین نصب شود، معمولاً بهتر است کاربران گرامی به سراغ لوله‌های گالوانیزه آهنی بروند. در حالت عکس، یعنی زمانی که محیط مدنظر اسیدی و لوله قرار است در دیوار قرار بگیرد، لوله‌های گالوانیزه فولادی که وزن سبکی دارند یک انتخاب عالی خواهند بود.

    لوله گالوانیزه
    خریداری این لوله‌ها مقرون‌به‌صرفه است
    قیمت لوله گالوانیزه

    قیمت لوله گالوانیزه مانند سایر لوله‌های فلزی موجود در بازار بستگی به مواردی همچون اندازه و کیفیت کلی متریال به‌کاررفته جهت ساخت لوله دارد. لوله‌هایی که از کیفیت بهتری برخوردار هستند با متریال‌های مناسب‌تری ساخته شده‌اند و به همین دلیل قیمت کلی آن‌ها کمی بیشتر از محصولات عادی است.

    توصیه می‌کنیم همواره به جای قیمت، اولویت خود را کیفیت لوله‌های گالوانیزه قرار بدهید تا از پرداخت‌ هزینه‌های گزاف به منظور تعویض لوله‌های خراب در آینده جلوگیری کنید. این همان موردی است که بسیاری از کاربران عزیز به آن توجه نمی‌کنند و نهایتاً دچار مشکلات بسیار زیادی در بحث خریداری لوله‌های گالوانیزه می‌شوند. ردا صنعت بهترین لوله‌های موجود را با نازل‌ترین قیمت ممکن به شما کاربران گرامی ارائه می‌کند.

    لوله گالوانیزه
    همیشه به دنبال لوله‌های استاندارد باشید

    سخن پایانی

    وقتی صحبت از لوله می‌شود، همه ما به یاد لوله‌های پی وی سی می‌افتیم، اما یکی از مهم‌ترین مدل‌های لوله‌های موجود در بازار،‌ لوله‌های گالوانیزه هستند. این لوله‌ها به علت داشتن ساختاری مقاوم و البته کیفیت بالا، نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

    این موضوع باتوجه‌به مرغوبیت بالای لوله گالوانیزه واقعاً‌ جای تعجبی ندارد. به منظور خرید این محصولات بهتر است به کیفیت پوشش روی موجود بر روی لوله دقت کنید تا بتوانید یک گزینه عالی را خریداری کنید. اگر قصد خریداری این لوله‌های فوق‌العاده را دارید و یا هنوز هم با پرسش‌های خاصی در این زمینه روبه‌رو هستید، می‌توانید با ردا صنعت تماس بگیرید تا ما شما را بیشتر با این محصولات آشنا کنیم.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader