کاتالوگ تاور کرین های پتن فرانسه

کاتالوگ تاور کرین HD 30 پتن فرانسه

  • بهره‌گیری از سیستم‌های تاور کرین موجب شده است تا کار ساخت‌وساز با سرعت بسیار بیشتری پیش برود. مزایای متعدد این محصولات کلیه کاربران را به استفاده از آن‌ها سوق داده است. شما می‌توانید نسبت به اجاره و یا خرید تاور کرین در کشورمان اقدام کنید.کاتالوگ تاور کرین HD 30

    به‌طورکلی اجاره تاور کرین به دلیل هزینه‌های کمتر در بسیاری از شرایط گزینه مناسب‌تری به شمار می‌آید. البته این امر زمانی صحت دارد که اجاره‌دهنده یک مرکز معتبر و حرفه‌ای باشد. اگر قصد اجاره کردن تاور کرین خاصی را دارید، تنها کافی است با کارشناسان ردا صنعت تماس بگیرید. ما مفتخریم شما کاربران گرامی را در کلیه مراحل مربوط به این امر یاری کنیم.

    دانلود کاتالوگ تاور کرین از ردا صنعت

    جهت دریافت کاتالوگ تاور کرین HD 30 پتن فرانسه کلیک کنید.

    ویژگی مشخصات
    کشور سازنده :  فرانسه France
    برند:  پتن Potain
    مدل: HD 30
    حداکثر تناژ: 3 تن و 2 تن
    حداکثر تناژ در 30 متری: 800 و 850 کیلوگرم
    طول فلش: 15 متر، 25متر، 30متر
    ارتفاع کاج: متر
    طول کنفلش: متر
    ارتفاع تاور کرین: 24.5 متر
    ولتاژ مورد نیاز: 400V
    فرکانس: 50HZ
    منبع تغذیه مورد نیاز: 20KVA، 14KVA
    قیمت:

    جهت دریافت انواع کاتالوگ به شماره واتساپ 09121834995 پیام دهید.

    نکات مهمی که پیش از اجاره باید به آن توجه کرد کاتالوگ تاور کرین HD 30

    اجاره تاور کرین اگرچه دارای مزایای مختلفی است، اما به‌منظور دریافت بهترین نتیجه ممکن باید با چند نکته مهم در این زمینه آشنا باشید. اولین نکته‌ای که می‌توان دراین‌رابطه به آن اشاره کرد، اجاره کردن تاور کرین بر اساس نوع ساختمان است. در واقع شما باید حتماً نوع ساختمان خود را در زمان اجاره‌ کردن چنین محصولاتی در نظر بگیرید. همین موضوع ساده موجب می‌شود تا بتوانید از بین تاور کرین‌های مختلف، به سراغ گزینه‌هایی بروید که با نیاز شما دقیقاً‌ همخوانی دارند.

    کاتالوگ تاور کرین HD 30
    تاور کرین‌ها قدرت بسیار مناسبی دارند

    مورد دیگری که در زمینه اجاره کردن تاور کرین باید به آن توجه کرد، نوع برند تاور کرین است. امروزه امکان اجاره تاور کرین‌های اروپایی و آسیایی برای کاربران ایرانی وجود دارد. به طبع تاور کرین‌های اروپایی نسبت به مدل‌های آسیایی دارای کیفیت بالاتری هستند. البته، این موضوع به معنای مناسب نبودن تاور کرین‌های آسیایی نیست.کاتالوگ تاور کرین HD 30

    پیش از اجاره کردن تاور کرین به مدت‌زمان کارکرد آن نیز دقت کنید. بهتر است همواره به دنبال اجاره تاور کرین‌های جدید باشید. البته همیشه این شرایط وجود ندارد. در این هنگام توصیه اصلی انتخاب تاور کرین‌هایی است که از مدت ساخت آن‌ها بیش از ده سال نگذشته باشد.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *