صدور سرتیفیکت تاور کرین

  • تاور کرین‌ها یکی از تجهیزاتی هستند که امروزه به طور گسترده‌ای در صنعت ساختمان‌سازی مورداستفاده قرار گرفته و دارای کاربردهای زیادی هستند. این محصولات ویژگی‌های مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به ساده‌بودن بلندکردن انواع تجهیزات با استفاده از آنها اشاره کرد. بااین‌حال برای این‌که مجوزهای موردنیاز برای استفاده از این دستگاه‌ها داده شود در گام اول شما باید اقدام به اخذ سرتیفیکت تاور کرین کنید. سرتیفیکت در واقع به معنای مجوز استفاده از این دستگاه‌ها خواهد بود. صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 

    تماس با ردا صنعت

    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    برای این‌که سرتیفیکت برای یک دستگاه تاور کرین صادر شود این دستگاه باید از آزمایش‌های فنی مختلفی عبور کرده باشد. به همین علت نیز دریافت این مجوز نیازمند مراحل خاصی است که آشنایی با این مراحل بدون شک می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر این سرتیفیکت و نحوه دریافت آن صحبت کرده و اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

    پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید مطالعه ادامه این مطلب برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

     

    سرتیفیکت در واقع یک کلمه انگلیسی است که معنای آن مجوز یا تاییدیه برای موضوع یا دستگاه یا وسیله‌ای است. صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 
    سرتیفیکت تاور کرین

    آشنایی با سرتیفیکت تاور کرین

    سرتیفیکت در واقع یک کلمه انگلیسی است که معنای آن مجوز یا تاییدیه برای موضوع یا دستگاه یا وسیله‌ای است. هر زمان که صحبت از سرتیفیکت می‌شود باید بدانید که آزمون‌هایی وجود دارند که باید رد شوند تا تاییدیه نهایی صادر شود. این مسئله برای دستگاه‌های تاور کرین نیز وجود دارد. تاور کرین‌ها از جمله پرکاربردترین تجهیزات در صنعت ساختمان هستند. برای این‌که این دستگاه‌ها تایید شده و مورداستفاده قرار گیرند باید سرتیفیکت تاور کرین صادر شود.

    تا زمانی که این مجوز و تاییدیه صادر نشود امکان استفاده از آن دستگاه تاور کرین برای شما وجود نخواهد داشت. امروزه شرکت‌ها و اشخاص زیادی وجود دارند که می‌توانند دستگاه‌های تاور کرین را از جهات مختلف بررسی کرده و این سرتیفیکت را صادر کنند. در زمان بررسی یک دستگاه برای صادرکردن تاییدیه‌های نهایی موارد متعددی مورد بررسی قرار می‌گیرند که از جمله آنها می‌توان به کیفیت ساخت قطعات و بخش‌های مختلف دستگاه‌های تاور کرین، رعایت‌کردن استانداردها در زمان ساخت و … اشاره کرد.

    از طرف دیگر نباید فراموش کنید که بخش‌های مکانیکی و الکتریکی دستگاه‌های تاور کرین نیز حتماً در این آزمون‌ها بررسی می‌شوند تا عملکرد آنها ارزیابی شود. صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 

     

    مسئول اخذ سرتیفیکت در پروژه‌ها یا کارخانه‌ها به عهده کسی هست که مسئول ایمنی و HSE آن پروژه می‌باشدصدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 
    مسئول اخذ سرتیفیکت

    چه کسی باید سرتیفیکت را برای دستگاه‌های تاور کرین دریافت کند؟

    یکی از سوالات مهمی که ممکن استتا برای شما هم به وجود آمده باشد این است که چه کسی باید سرتیفیکت تاور کرین را دریافت کند و چه شخصی دقیقا مسئول چنین کاری است؟ پاسخ‌دادن به این سوال ممکن است کمی سخت و دشوار باشد. هر کارگاه یا پروژه‌ای که از دستگاه‌های تاور کرین استفاده می‌کند معمولا دارای یک متخصص ایمنی است که وظایف او بررسی شرایط ایمنی پروژه یا کارگاه است. معمولا چنین شخصی را در بیشتر پروژه‌های ساختمانی نیز شما می‌توانید پیدا کنید.

    چنین شخصی اصلی‌ترین فردی است که باید سرتیفیکت دستگاه‌های تاور کرین را دریافت کند. در واقع او باید ارزیابی‌ها و بررسی‌های لازم را انجام داده و در مرحله بعدی اقدام به اخذ سرتیفیکت کنند. از طرف دیگر نظارت داشتن روی شرایط ایمنی این دستگاه‌ها نیز از دیگر وظایفی است که کارشناسان ایمنی برعهده دارند و باید دقت و توجه زیادی به این مسئله داشته باشند. نظارت داشتن روی عملکرد صحیح این دستگاه‌ها و عدم ایجاد خطر در محیط امروزه اهمیت بالایی در پروژه‌های مختلف دارد.

    نکته مهم دیگر این است که شما باید سرتیفیکت دستگاه‌های تاور کرین را در زمان مناسب تهیه کنید. پس کارشناس امنیتی حتماً باید این مسئله را نیز مدنظر قرار دهد. صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 

    مراحل اخذ سرتیفیکت دقیق است چرا که باید بازرسی‌های تمامی مراحل کامل و دقیق انجام شود.صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 
    مراحل اخذ سرتیفیکت

    برای دریافت سرتیفیکت تاور کرین چه مراحلی باید طی شود؟

    بسیاری از افراد هیچ‌گونه اطلاعی در خصوص مراحلی که باید برای اخذ سرتیفیکت تاور کرین طی کنند ندارند و همین مسئله نیز باعث می‌شود تا برای این کار با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه شوند. به همین علت نیز ما در این بخش قصد داریم کمی بیشتر درباره این مراحل صحبت کنیم. در اولین مرحله شما باید درخواست خود برای اخذ این تاییدیه را به یکی از واحدهای ایمنی که وجود دارند ارائه دهید. در مرحله بعدی کارشناسی از سمت این واحد ارسال می‌شود تا وضعیت تاور کرین شما را از نظر فنی بررسی کند.

    پس از آنکه وضعیت تاور کرین‌ شما بادقت مورد بررسی قرار گرفت و چک‌لیست‌های آن نیز بادقت پر شد زمان آن است که نامه تاییدیه یا همان سرتیفیکت صادر شود. دقت داشته باشید که در این مرحله اگر تاور کرین‌های شما هرگونه مشکل فنی داشته باشند سرتیفیکت آن صادر نمی‌شود و شما باید مجددا اقدام به تعمیر آن کرده و سپس درخواست خود برای صدور سرتیفیکت را دوباره ارسال کنید. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از ارسال درخواست حتماً وضعیت فنی را بررسی کنید.

    اصولا موارد فنی برای اخذ سرتیفیکت چک لیست‌های بازرسی و تست‌های انجام شده برای اطمینان از سالم و آماده به کار بودن تاور کرین می باشدصدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 
    موارد فنی برای اخذ سرتیفیکت

    برای اخذ سرتیفیکت چه مواردی را باید بررسی کنیم؟

    یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص اخذ سرتیفیکت تاور کرین به وجود آمده باشد این است که برای دریافت این تاییدیه چه مواردی را باید بررسی کنیم تا مطمئن شویم که دستگاه تاور کرین ما مشکل خاصی ندارد؟ پیش از هر چیز شما باید اتصالات تاور کرین خود را بررسی کنید. محکم بودن این اتصالات به این معنی است که امنیت کافی برای استفاده را دارد. پس از آن باید وسایل و قطعات الکتریکی در این دستگاه‌ها را بررسی کنید.

    شما باید مطمئن شوید که تمامی قطعات الکتریکی استفاده شده داخل تاور کرین‌ها به‌درستی کار می‌کنند و شما مشکل خاصی در استفاده از آنها ندارید. مرحله بعدی مربوط به بررسی قطعات مکانیکی است که در انواع تاور کرین‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. سیستم‌های بالابرنده، سکوها، بازوها و … از جمله مهم‌ترین قطعات مکانیکی هستند که حتماً باید آنها را بررسی کنید. در مرحله بعدی نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً وضعیت تعادل را در تاور کرین‌ها بررسی کرده و مطمئن شوید که تعادل کافی را برای استفاده دارند. صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 

    نتیجه‌گیری

    سرتیفیکت تاور کرین در واقع تاییدیه‌ای است که نشان‌دهنده عملکرد درست دستگاه‌های تاور کرین بوده و مجوزی برای استفاده از این دستگاه‌ها به شمار می‌آید. برای این‌که بتوانید سرتیفیکت لازم را برای تاور کرین خود دریافت کنید در مرحله اول شما باید درخواست خود را به یک واحد ایمنی ارسال کنید. برای این کار می‌توانید از خدماتی که ما در سایت خود ارائه می‌دهیم استفاده کرده و از مزایای آن نهایت بهره را ببرید.  صدور انواع سرتفیکیت ( گواهینامه) امینی تاورکرین و آسانسورکارگاهی  تاور کرین آسانسور کارگاهی. 

    تماس با ردا صنعت

    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    ردا سازه 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    1 دیدگاه دربارهٔ «صدور سرتیفیکت تاور کرین»

    1. بازتاب: جرثقیل تاور، ویژگی‌ها و کاربردها - ردا صنعت فروشگاه تجهیزات صنعت و ساختمان

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *