روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس

روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس

  •  آزمون آیتلس را می‌توانیم در بین یکی از معتبرترین آزمون‌های جهان جای دهیم که افراد زیادی برای مهاجرت به آن نیاز دارند. برای دریافت مدرک آیلتس نیاز به تلاش و صرف زمان زیادی است؛ اما برخی افراد قصد دارند راه صد ساله را تنها در یک شب طی کنند؛ برای همین به روش‌های غیرقانونی روی می‌آورند. هرچند این روش‌ها نیز جوابگو نیستند؛ زیرا همواره کلاهبردارانی در کمین هستند تا شما را به اعماق چاه هدایت کنند. شاید بپرسید چگونه؟ در این مطلب قصد داریم روش کلاهبرداری آموزن آیتلس در  را به شما بگوییم تا در تله این شیادان نیفتید. همراه ما باشید. روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    با روش‌های کلاهبرداری در آزمون آیلتس آشنا شوید

    برای اینکه بتوانید در یک آزمون و امتحان به موفقیت برسید، نیاز به صرف زمان و تلاش کافی است و آیلتس نیز از این قاعده مستثنی نیست. کلاهبرداران این افراد را شناسایی کرده و با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز سعی می‌کنند آن‌ها را به سمت خود بکشانند. آیا می‌دانید این روش‌ها کدام هستند؟ در ادامه به بررسی چند روش خواهیم پرداخت تا بتوانید خودتان را از مهلکه نجات دهید و درگیر مجازات‌های کیفری نشوید.

    روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس
    بررسی روش‌های کلاهبرداری در آزمون مهم آیلتس

    روش اول: فروش مدرک آیلتس

    از آیلتس با عنوان معتبرترین آزمون جهان یاد می‌شود و امنیت در آن به حدی بالا است که عملاً امکان تقلب و کلاهبرداری وجود ندارد؛ به همین علت فروش مدرک آیلتس به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. در این روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس، سودجویان ادعاهای مختلفی دارند. به‌عنوان‌مثال آن‌ها می‌گویند مدرک خریداری‌شده از سایت رسمی آیلتس قابل استعلام است و همین موضوع باعث می‌شود افراد به آن‌ها اعتماد کنند؛ این در حالی است که چنین چیزی اصلاً امکان‌پذیر نیست.

    همچنین کلاهبرداران با قرار دادن شماره حساب در اختیار خریداران، نسبت به جلب اعتماد آن‌ها اقدام می‌کنند. این شماره حساب برای افراد دیگری است و به کلاهبرداران تعلق ندارد؛ به همین علت درباره شکایت احساس نگرانی نخواهند داشت. همچنین برخی از آن‌ها درخواست‌های دیگری همچون اثر انگشت، کپی پاسپورت و عکس با پس‌زمینه سفید نیز دارند. همین موضوع این باور را در خریداران به وجود می‌آورد که همه چیز واقعی است.

    در کل به هیچ عنوان امکان خرید مدرک آیلتس وجود ندارد. این روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس افراد زیادی را به دام انداخته و هزینه‌های زیادی را بر باد داده است. این هزینه قابل برگشت نیست؛ زیرا امکان شکایت وجود ندارد. فرد خریدار نیز مرتکب جرم شده است؛ پس ترجیح می‌دهد تا ابد سکوت اختیار کند تا درگیر مجازات کیفری نشود.

     

    فروش مدارک آیلتس با قیمت‌های بسیار بالا
    فروش مدارک آیلتس با قیمت‌های بسیار بالا

    روش دوم: ارائه راهکارهای تضمینی برای تقلب

    یکی دیگر از روش‌های کلاهبرداری در آزمون آیلتس، ارائه راهکارهای تضمینی برای تقلب است. این کلاهبرداران پکیج‌هایی را ارائه می‌دهند که در آن انواع روش‌های تقلب را معرفی می‌کنند. به هیچ عنوان در آزمون آیلتس امکان تقلب وجود ندارد. شرایط برگزاری آزمون بسیار امنیتی و جدی بوده و هنگام ورود تمام وسایل الکترونیکی شما ضبط می‌شوند. همچنین عکس و اثر انگشت شما نیز ثبت می‌شوند؛ به همین علت نمی‌توانید فرد دیگری را به جای خود بفرستید.

    به جای اینکه هزینه خود را صرف خرید پکیج تقلب کنید، تلاش خود را افزایش دهید. این روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس می‌تواند تبعات بسیار منفی برای شما داشته باشد. به‌عنوان‌مثال زمانی که متوجه تقلب شما هنگام آزمون شوند، گزارش شما به مراکز و دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد. همین موضوع باعث می‌شود ممنوعیت دو تا ده ساله برای شما در نظر گرفته شود که قطعاً آینده شما را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد؛ پس به هیچ عنوان دنباله‌رو سودجویان نباشید و با دانش خود در جلسه آزمون حضور پیدا کنید.

     

    فروش پکیج‌هایی برای تقلب کردن در آزمون آیلتس
    فروش پکیج‌هایی برای تقلب کردن در آزمون آیلتس
    مجازات‌های کلاهبرداری در آزمون آیلتس

    همان‌طور که مشاهده کردید دو روش مختلف وجود دارند که دنباله کردن آن‌ها نوعی کلاهبرداری تلقی می‌شود. کلاهبرداری یکی از جرایم بزرگ است که مجازات‌های کیفری مخصوص به خود را دارد. در روش فروش مدارک هم خریدار و هم فروشنده مجرم هستند و در صورت دستگیری با آن‌ها برخورد خواهد شد. به عنوان مثال فرد خریدار ممکن است بین دو تا ده سال از شرکت در آزمون‌های آیلتس محروم شود. در کنار موضوع محرومیت، برای آن‌ها مجازات کیفری نیز در نظر گرفته خواهد شد. همچنین مراکز برگزارکننده آیلتس اگر به این موضوع توجه نداشته باشند و افراد محروم را ثبت‌نام کنند، آن‌ها نیز مجرم تلقی شده و مجوز آن‌ها باطل خواهد شد. کلاهبرداری و تقلب شوخی‌بردار نیستند. با یک انتخاب نادرست آینده خود را خراب نکنید.

    چگونه می‌توانیم از شر کلاهبرداران در امان بمانیم؟

    تا وقتی متقاضی وجود داشته باشد، کلاهبرداری نیز به قوت خود ادامه خواهد یافت. اگر هیچ فردی متقاضی خرید مدرک یا پکیج تقلب نباشد، در آن صورت کلاهبرداران نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند؛ به همین علت همه چیز به متقاضیان آزمون بستگی خواهد داشت. البته لازم به ذکر است برخی افراد بسیار ساده هستند که همواره در تله کلاهبرداران گیر می‌افتند. این دسته از افراد قبل از انجام هر کاری نیاز به مشاوره دارند. مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که در زمینه روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس مشاوره ارائه می‌دهند. ردا صنعت یکی از برترین مجموعه‌ها است. اگر قصد گرفتن مدرک آیلتس را دارید، حتماً با مشاوران این مجموعه صحبت کنید تا خیلی از موضوعات را برای شما روشن کنند. تمامی راه‌های ارتباطی در سایت درج شده‌اند.  

    مشاوره با مجموعه ردا صنعت برای شناسایی کلاهبرداران
    مشاوره با مجموعه ردا صنعت برای شناسایی کلاهبرداران
    سخن آخر

    این روزها کلاهبرداری در هر زمینه‌ای مشاهده می‌شود و آیلتس نیز از آن در امان نمانده است. از آنجایی که دریافت مدرک آیلتس با پیچیدگی‌های بسیاری همراه است، بسیاری از افراد به دنبال روش‌های ساده‌تر هستند. خرید مدرک یکی از آن‌ها است. مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که با دریافت هزینه کلان مدرک آیلتس را به فروش می‌رسانند. این مدارک هیچ ارزشی ندارند و تنها یک روش کلاهبرداری برای رسیدن به سود بالا است. همچنین برخی مجموعه‌ها نیز پکیج‌هایی برای تقلب به فروش می‌رسانند که نتیجه دنبال کردن آن چیزی جز محرومیت چند ساله نخواهد بود. شما باید با روش کلاهبرداری در آزمون آیلتس آشنا باشید تا در تله نیفتید. ردا صنعت می‌تواند مشاوره‌های لازم را در این زمینه به شما ارائه دهد. فقط کافی است با کارشناسان در تماس باشید تا از شر سودجویان در امان بمانید.

    تماس با ردا صنعت
    09121834995

    در صورت نیاز به مشاوره رایگان یا خرید با ردا صنعت تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    preloader